the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

رانچی،16مارچ(ایجنسی) کیپٹن سٹیون سمتھ کی سنچری اور میکسویل کے دھماکہ خیز نصف سنچری کی مدد سے آسٹریلیا نے ہندوستان کے خلاف تیسرے ٹیسٹ کے پہلے دن چار وکٹ پر 299 رنز بنا لئے.

دوسرے ٹیسٹ میں ان کی وجہ سے ڈی آر ایس تنازعہ کھڑا ہوا تھا، لیکن سمتھ نے اسے بھلاتے ہوئے اپنے 19 ویں سنچری کے دوران بہترین جذبہ دکھایا اور وہ 117 رنز بنا کر کریز پر ڈٹے ہیں. ہندوستانی بولنگ سے کوئی بھی انہیں پریشان نہیں کر سکا.

وہیں ڈھائی سال کے بعد ٹیسٹ ٹیم میں واپسی کرنے والے گلین میکسویل 82 رنز بنا کر کریز پر موجود تھے، انہوں نے بھی کپتان کے ساتھ مضبوط کردار ادا کیا. ان دونوں نے مل کر پانچویں وکٹ کے لئے 47.4 اوور میں 159 رنز بنائے.

میکسویل سپن کو بخوبی کھیلتے ہیں ، جس سے اسمتھ کو اپنے کھیل پر توجہ لگانے میں مدد ملی. یہ ٹیسٹ کرکٹ میں میکسویل کا پہلا 50 سے زیادہ رن کا اسکور ہے.

گیند بازوں کے لیے مشکل دن میں ایک اور بری خبر تب آئی جب کپتان وراٹ کوہلی فیلڈنگ کرتے ہوئے کندھے کی چوٹ لگا بیٹھے اور ایک سے زیادہ سیشن تک میدان سے باہر رہے. کوہلی کی غیر موجودگی میں قائم مقام کپتان اجنکیا رہانے کی قیادت میں کافی کمی نظر آئی.

آسٹریلوی ٹیم یقینی طور پر 500 سے زیادہ رن کا اسکور بنا کر ہندوستان کو پہلی اننگز کے دوران ہی میچ سے باہر کرنے کی کوشش کرے گی.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

موب لینچنگ مسلسل بھارت کے مختلف حصوں میں واقع ہو رہی ہے. کیا یہ جمہوریت کو خطرہ ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.