the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا بھارت چین کے خلاف امریکہ پر بھروسہ کرسکتا ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی،15اپریل(ایجنسی) آئی پی ایل 9 کے ایک میچ میں سن رائزرس حیدرآباد کے خلاف کھیلتے ہوئے صرف 10 گیندوں میں 35 رن بنانے والے سرفراز خان پھر سے سرخیوں میں آ گئے ہیں. ان کی طوفانی بلے بازی دیکھ کر ہر کوئی ان کا مرید ہو گیا ہے. سرفراز کے کرکٹر بننے کی کہانی بھی بالکل مختلف ہے.
دراصل، اس کے پیچھے ان کے والد کی ایک ضد ہے جس نے انہیں آج اس مقام پر پہنچا دیا ہے کہ کرس گیل، وراٹ کوہلی، شین واٹسن اور ڈیوڈ وارنر جیسے بڑے بھی ان کے مداحوں کی فہرست میں شمار ہیں.
دراصل، میڈیا رپورٹس کے مطابق سرفراز کے والد نوشاد اقبال عبداللہ نامی ایک اسپنر کو اتر پردیش سے ممبئی لائے تھے. یہاں اقبال کو انہوں نے کرکٹ کے چالوں سکھائے اور ایک اچھے مقام تک پہنچا دیا. بعد میں اقبال انڈر -19 ٹیم اور آئی پی ایل میں بھی کھیلے. لیکن جب نوشاد کو ان کی ضرورت تھی تو انہوں نے طعنہ مارتے ہوئے کہا 'میرے میں قابلیت تھی، اس لئے کھیلا . تمہارے اندر ٹیلنٹ ہے تو آپ کے بچے کو کھلا کر دکھائیں. '
یہ جواب سن کر سرفراز کے والد کو اچھا نہیں لگا، انہوں نے اسے چیلنج کے طور پر لیتے ہوئے اپنے بیٹے کو اسٹار کرکٹر بنانے کی ٹھان لی. آج سرفراز اس مقام پر ہیں کہ کرس گیل جیسے بڑے بلے باز انہیں اپنے بیٹے کی طرح مانتے ہیں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2020 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.