the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا بھارت چین کے خلاف امریکہ پر بھروسہ کرسکتا ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی،21اپریل(ایجنسی) ہندوستانی خاتون ٹینس کھلاڑی ثانیہ مرزا گراؤنڈ کے باہر اپنے بے باک بيانوں کے لئے سرخیوں میں رہتی ہے . دنیا کی نمبر ون ڈبلز کھلاڑی ثانیہ مرزا نے clay court کورٹ چیمپئن شپ سے پہلے ایک انگریزی اخبار سے بات چیت کرتے ہوئے کہا کہ میرے مطابق سیکسی sexy لفظ کا مطلب عورت کو مضبوط ہونا ہے نہ کہ پتلا اور پرکشش نظر آنا.
ثانیہ نے کہا کہ میری سب سے پہلے ٹینس ہے اور اس کے بعد میں سب کچھ. آج دنیا میں اگر مجھے کوئی شناخت ملی ہے تووہ صرف ٹینس کھلاڑی بننے کی وجہ سے. آگے انہوں نے کہا کہ اگر میرے پاس ٹینس نہیں ہے تو میرے پاس کچھ بھی نہیں بچے گا. مجھے نہیں لگتا کہ اگر میں اچھا نہیں کھیلوں گی تو کوئی بھی میری تصویر لینا چاہے گا.
کھیل کے ساتھ ثانیہ نے فٹنس کو بھی اہم بتایا. ان کا کہنا ہے کہ ٹینس کھیلنے کے لئے صحت اہم ہے اور فٹنس کو برقرار رکھنے کے لئے میں کتنی بھی محنت کر سکتی ہوں. ثانیہ نے یہ بھی کہا کہ ایک انسان کے طور پر وہ انتہائی مضبوط ہیں. میرے اندر بہت ساری خواہشات ہیں. مجھ میں بہت کچھ اچھا ہے تو کچھ برا بھی. میرے اندر غصہ، دکھ، خوشی سب کچھ ہے، لیکن میں نے کبھی ان کا عوامی اظہار نہیں کرتی ہوں، لیکن اپنے جذبات کا اظہار خود سے ہر بار کرتی ہوں.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2020 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.