the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

رانچی،20مارچ(ایجنسی) کپتان وراٹ کوہلی نے پیر کو کہا کہ درمیان کے اووروں میں گیند سخت نہ ہونے سے ان کی ٹیم آسٹریلیا کے خلاف تیسرا ٹیسٹ نہیں جیت سکی. لنچ کے بعد کے سیشن میں ہندوستان کو وکٹ نہیں ملا جب Peter Handscomb اور Shaun Marsh شان مارش کریز پر ڈٹے ہوئے تھے.

کوہلی نے کہا، 'کل رات جب گیند نئی تھی تو اچھی سپن لے رہی تھی. آج صبح بھی یہی حال تھا لیکن درمیان اوورز میں گیند نرم پڑ گئی اور وکٹ سے رفتار نہیں لے سکی. پانچویں دن وکٹ سست ہو گیا تھا.

ہم نے نئی گیند دیر سے لے کر کچھ وکٹ لئے لیکن درمیان اوورز میں گیند نرم ہونے سے نقصان ہوا. 'انہوں نے اس بات سے انکار کیا کہ آخری ٹیسٹ میں آسٹریلیا کا پلڑا بھاری ہو گیا جو ہار کے دہانے پر پہنچ کر ڈرا کرانے میں کامیاب رہی.

انہوں نے کہا، 'پہلی اننگز میں گیند بازوں کے لئے آسان نہیں تھا کیونکہ پچ بلے بازوں کی مددگار تھی. دوسری اننگز میں انہوں نے بہترین بلے بازی کی. ہمارے چھ وکٹ 328 رن پر گر گئے تھے لیکن اس کے بعد ہم 600 رن تک پہنچے اور جیت کی صورت حال میں بھی تھے. 'انہوں نے کہا،' اگر آپ دنیا کی دوسرے نمبر کی ٹیم کے خلاف کھیل رہے ہیں تو آپ کو پتہ ہونا چاہئے کہ وہ بھی واپسی کریں گے اور اپنے وکٹ سستے میں نہیں دیں گے. ہم اس کی کارکردگی سے خوش ہیں. وہ ڈرا کے لئے کھیل رہے تھے. اب ایک میچ بچا ہے

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ شہریوں کے لئے سنگل کثیر المقاصد شناختی کارڈ کے خیال کی حمایت کرتے ہیں؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.