the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا بھارت چین کے خلاف امریکہ پر بھروسہ کرسکتا ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
بنگلہ دیش میں کھیلے جا رہے ایشیا کپ میں ہندوستان اور پاکستان کے درمیان زبردست مقابلہ ہفتہ کو کھیلا جائے گا. دراصل دونوں ممالک کے شائقین طویل عرصے سے اس مقابلے کا انتظار کر رہے ہیں. اب تک ورلڈ کپ کے مقابلوں میں ٹیم انڈیا نے بازی ماری ہے اور گزشتہ 24 سال سے ہندوستان زبردست کامییابی کے لیے ترس رہا ہے. تاہم بعض صورتوں میں پاکستان کی ٹیم بھی پیچھے نہیں ہے. ہم آپ کو ٹی -20 میں دونوں ممالک کی کارکردگی کے ساتھ ہی ان کھلاڑیوں کے بارے میں بتانے جا رہے ہیں جو اعداد و شمار میں سب سے آگے ہیں.

6 میچ کھیلے 4 جیتے
ہندوستان اور پاکستان کے درمیان اب تک 6 ٹی -20 مقابلے کھیلے گئے ہیں جن میں سے ٹیم انڈیا نے 4 میں جیت درج کی ہے جبکہ ایک میچ میں اسے شکست کا سامنا کرنا پڑا، وہیں ایک میچ ٹائی رہا ہے
.


پاک ہندوستان کے درمیان ہوئے اب تک کے مقابلوں میں ٹیم انڈیا کی جانب سے ویراٹ کوہلی بہترین اسکورر ہیں. انہوں نے 2012 سے 2014 کے درمیان پاکستان کے خلاف 4 میچ کھیلے ہیں جن میں 150 رنز بنائے ہیں. ان کا سب سے بہتر 78 رنز ناٹ آؤٹ ہے. وراٹ کے بعد گوتم گمبھیر کا نمبر آتا ہے جنہوں نے 2007 سے 2012 کے درمیان پاکستان کے خلاف 5 میچ کھیل کر 139 رنز بنائے، جس میں ان کا سب سے بہتراسکور 75 رنز رہا. تیسرے نمبر پر یوراج سنگھ ہیں، جنہوں نے 6 میچوں میں 117 رنز بنائے ہیں اور ان کا سب سے بہتر اسکور 72 رن ہے.

بولنگ کی بات کریں، تو پاک ہندوستان مقابلوں میں ٹیم انڈیا کی جانب سے سب سے زیادہ وکٹ عرفان پٹھان نے لئے ہیں. انہوں نے پاکستان کے خلاف تین میچوں میں 6 وکٹ لئے ہیں. دوسرے نمبر پر بھونیشور کمار ہیں. بھونیشور نے تین میچ کھیل کر 5 وکٹ اپنے نام کئے ہیں.

پاکستان کی جانب سے ہندوستان کے خلاف سب سے زیادہ رنز محمد حفیظ نے بنائے ہیں. حفیظ نے ہندوستان کے خلاف 2007 سے 2014 کے درمیان 5 میچ کھیلے، جن میں 147 رنز بنائے اور ان کا سب سے بہتر اسکور 61 رنز ہے. دوسرے نمبر پر شعیب ملک ہیں جنہوں نے 6 میچوں میں 134 رنز بنائے ہیں اور ان کا سب سے بہتر 57 رنز ناٹ آؤٹ ہے.

پاک بولنگ کی بات کریں، تو پاک ہندوستان کے مقابلوں میں پاکستان کی جانب سے سب سے زیادہ وکٹ عمر گل نے لیے ہیں. انہوں نے ہندوستان کے خلاف 6 میچوں میں 11 وکٹ لئے ہیں، جبکہ محمد آصف نے دو میچ کھیل کر 5 وکٹ اپنے نام کئے ہیں. آفریدی نے 6 میچ میں 4 وکٹ لئے ہیں.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2020 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.