the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ آئندہ ٹوکیو اولمپکس میں ہندوستان اپنے میڈل کی تعداد میں بہتری لائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی، یکم جون (یو این آئی) بین الاقوامی ایئرپورٹ کونسل اے سی آئی ایشیا بحرالکاہل دفتر نے دہلی کے اندرا گاندھی انٹرنیشنل ایئرپورٹ اور حیدرآباد کے راجیو گاندھی انٹرنیشنل ایئرپورٹ کو ’ہرت ہوائی اڈہ اعزاز’دیا ہے۔
اے سی آئی ایشیا بحرالکاہل دفتر کی طرف سے ایک ورچول پروگرام میں ہندستان، آسٹریلیا، چین ٹائی پئی اور ہانگ کانگ کے چھ ایئرپورٹوں کو ہوا کا معیار بہتر بنانے کی کوششوں کے لئے دو زمروں میں اعزاز سے نوازا گیا۔ سالانہ ڈھائی کروڑ سے زیادہ مسافروں کی زمرہ میں دہلی کے اندرا گاندھی انٹرنیشنل ایئرپورٹ کو پلیٹینم اعزاز دیا گیا ہے۔ اسی زمرہ میں ہانگ کانگ انٹرنیشنل ایئرپورٹ کو گولڈ اور چینی تائی پئی کے تاو یوان انٹرنیشنل ایئرپورٹ کو سلور اعزاز دیا گیا ہے۔
سالانہ ڈھائی کروڑ سے کم مسافروں والے ہوائی اڈوں کے زمرہ میں آسٹریلیا کے برسبن ہوائی اڈہ کو پلیٹنم، حیدرآباد کے راجیو گاندھی انٹرنیشنل ایئرپورٹ کو گولڈ اور چینی تائی پئی کے کاوسانگ ہوائی اڈہ کو سلور اعزاز دیا گیا ہے۔
اے سی آئی ایشیا بحرالکاہل دفتر نے بتایا کہ اعزاز کے لئے منتخب کرتے وقت ہوائی اڈہ پر آلات اور گاڑیوں کو ہرت ایندھن سے چلانے، شجرکاری اور کھلے میں آگ روکنے کے لئے کئے گئے اقدامات کو پیمانہ بنایا گیا ہے۔
اے سی آئی ایشابحرالکاہل دفتر کے ڈائرکٹر جنرل اسٹیفنو بارونکی نے اعزاز حاصل کرنے والے ہوائی اڈوں کی طرف سے ہواکے معیارکے لئے کی گئی کوششوں کی تعریف کی۔ انہوں نے کہاکہ اس کا مثبت اثر یہ بھی ہے کہ ان میں سے کئی کوششو ں کی وجہ سے گرین ہاوس گیسوں کا اخراج کم ہوتا ہے جس سے آب و ہوا کی تبدیلی کی رفتار کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2021 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.