the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کے خیال میں سیاست میں ریٹائرمنٹ کی عمر ہونی چاہیے؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
ذرائع:

احمدآباد: گجرات ہائی کورٹ نے منگل کو ایک مفاد عامہ کی عرضی کو مسترد کر دیا جس میں مساجد سے اذان یادیگرعبادتوں کیلئے لاؤڈ اسپیکر کے استعمال پر پابندی لگانے کا مطالبہ کیا گیا تھا۔ چیف جسٹس سنیتا اگروال اور جسٹس انیرودھ پی مائی کی بنچ نے درخواست کو مکمل طور پر جھوٹا قرار دیا۔ دراصل، بجرنگ دل لیڈر شکتی سنگھ جالا نے ہائی کورٹ میں مفاد عامہ کی عرضی داخل کی تھی۔ بتایاجارہاہےکہ لاؤڈ سپیکر کے ذریعے اذان دینے سے صوتی آلودگی ہوتی ہے۔ اس سے عام لوگوں بالخصوص بچوں کی صحت بری طرح متاثر ہوتی ہے اور دیگر تکالیف ہوتی ہیں۔

ہائی کورٹ نے پایا کہ درخواست گزار کے دعووں میں تجرباتی ثبوت اور سائنسی بنیادوں کا فقدان ہے۔ بنچ نے اپنے فیصلے میں اس بات پر زور دیا کہ اذان، جو عام طور پر زیادہ سے زیادہ 10 منٹ تک جاری رہتی ہے۔ ڈیسیبل کی سطح تک پہنچنے کا کوئی امکان نہیں ہے۔ جو صوتی آلودگی کا خطرہ بن سکتا ہے۔ اس نے درخواست گزار کی یہ ثابت کرنے کی صلاحیت کے



بارے میں شکوک و شبہات پیدا کئے کہ اذان کے دوران لاؤڈ اسپیکر کے ذریعے بڑھی ہوئی انسانی آواز صحت عامہ کے لیے خطرہ بننے کے لئے کافی ڈیسیبل پیدا کر سکتی ہے۔

عدالت نے درخواست گزار کے وکیل سے مندر کی رسومات کے دوران گھنٹیوں اور گھنٹیوں کی آواز کے بارے میں بھی سوال کیا۔ بنچ نے استفسارکیاکہ، آپ کے مندر میں صبح کی آرتی بھی ڈھول اور موسیقی کے ساتھ 3 بجے شروع ہوتی ہے۔ اس وقت بہت سے لوگ سو رہے ہوتے ہیں۔ کیا یہ شور نہیں کرتا؟ کیا آپ یہ دعویٰ کر سکتے ہیں کہ گھنٹیوں کی آواز صرف مندر کے احاطے تک محدود ہے؟ اگر لاؤڈ اسپیکر کے ذریعے کیرتن بھجن، آٹھ گھنٹے طویل اشتیام یا 24 گھنٹے طویل نواہ کو شور کی آلودگی کا سبب سمجھا جائے تو آپ کیا کہیں گے؟
شور کی آلودگی کی پیمائش کے لئے سائنسی طریقوں کی موجودگی پر روشنی ڈالتے ہوئے، یہ نوٹ کیا گیا کہ پی آئی ایل کو اس دعوے کی تائید کے لئے ٹھوس اعداد و شمار پیش کرنے یا نتائج کا مطالعہ کرنے کی ضرورت ہے، تاکہ اس بات کا ثبوت ملے کہ 10 منٹ کی اذان سے صوتی آلودگی ہوتی ہے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
خصوصی میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.