the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز
etemaad live tv watch now

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کونسی مینز کرکٹ ٹیم T20 ورلڈ کپ 2024 جیتے گی؟

انڈیا
آسٹریلیا
نیوزی لینڈ
ذرائع:

حیدرآباد: کینیڈا میں بھارت مخالف سرگرمیوں، سیاسی طور پر معاف کیے جانے والے نفرت انگیز جرائم اور مجرمانہ تشدد کے بڑھتے ہوئے واقعات کے جواب میں، وزارت خارجہ، حکومت ہند نے ایک ایڈوائزری جاری کی ہے جس میں اس وقت کینیڈا میں مقیم تمام ہندوستانی شہریوں پر زور دیا گیا ہے۔ انتہائی احتیاط اور چوکسی اختیار کرنے کے لیے ملک کا سفر کرنے کی منصوبہ بندی کر رہے ہیں۔

ایڈوائزری میں کہا گیا کہ ’’حال ہی میں دھمکیوں نے خاص طور پر ہندوستانی سفارت کاروں اور ہندوستانی کمیونٹی کے ان حصوں کو نشانہ بنایا ہے جو ہندوستان مخالف ایجنڈے کی مخالفت کرتے ہیں۔‘‘

کینیڈا میں مقیم یا سفر کرنے والے ہندوستانی شہریوں کو سختی سے مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ ایسے علاقوں اور مقامات سے اجتناب کریں جہاں ماضی میں ایسے واقعات ہوئے ہیں۔

ایڈوائزری میں مزید کہا گیا ہے کہ



اوٹاوا میں ہندوستانی ہائی کمیشن اور ٹورنٹو اور وینکوور میں ہندوستان کے قونصلیٹ جنرل ہندوستانی شہریوں کی حفاظت کو یقینی بنانے کے لیے کینیڈین حکام کے ساتھ فعال رابطے برقرار رکھیں گے۔ خاص طور پر کینیڈا میں ہندوستانی طلباء کو مشورہ دیا جاتا ہے کہ وہ انتہائی احتیاط برتیں اور بگڑتے ہوئے سیکورٹی ماحول کی روشنی میں چوکس رہیں۔

مزید برآں، کینیڈا میں مقیم ہندوستان کے تمام ہندوستانی شہریوں اور طلباء کو اوٹاوا میں ہندوستان کے ہائی کمیشن یا ٹورنٹو اور وینکوور میں ہندوستان کے قونصلیٹ جنرل کے ساتھ اپنی متعلقہ ویب سائٹس کے ذریعہ رجسٹر کرنے کی ترغیب دی جاتی ہے۔ رجسٹریشن MADAD پورٹل (madad.gov.in) کے ذریعے بھی مکمل کی جا سکتی ہے۔ رجسٹریشن کا یہ عمل ہائی کمیشن اور قونصلیٹ جنرل کو کینیڈا میں ہندوستانی شہریوں کے ساتھ بہتر روابط قائم کرنے اور ہنگامی حالات یا غیر متوقع واقعات کی صورت میں فوری مدد فراہم کرنے کے قابل بنائے گا۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.