the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ روتوراج گائیکواڑ چنئی سپر کنگز کے لیے اچھے کپتان ثابت ہوں گے؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
ذرائع:

میرا روڈ پولس کی جانب سے تلنگانہ کے بی جے پی رکن اسمبلی راجہ سنگھ کو ریلی کی اجازت دینے سے انکار کے بعد، 23 فروری بروز جمعہ، بمبئی ہائی کورٹ نے میرا روڈ پولیس کو ریلی کی اجازت دینے کی ہدایت دی، تاہم، ان پر ریلی سے خطاب کرنے کے لیے شرائط و ضوابط عائد کر دیے۔

اپنی نفرت انگیز تقاریر کے لیے بدنام، ان کے خلاف درج ایف آئی آر کے ریکارڈ سے ظاہر ہوتا ہے، راجہ سنگھ اتوار 25 فروری کو چھترپتی شیواجی مہاراج کی یوم پیدائش کی یاد میں میرا روڈ پر ایک ریلی منعقد کرنے کے خواہشمند ہیں۔ اس معاملے کو ہائی کورٹ میں لے جایا گیا جب پولیس نے جلسے کے انعقاد اور خطاب کے لیے منتظمین کی درخواست کو دو بار مسترد کر دیا۔

راجہ سنگھ پر تلنگانہ اور مہاراشٹرا میں نفرت انگیز



تقریر کے لیے مختلف مواقع پر مقدمہ درج کیا گیا ہے۔

ریاستی حکومت کے پبلک پراسیکیوٹر نے میرا روڈ میں ہونے والی ریلی کی دو فرقوں کے درمیان ممکنہ تشدد کی وجہ سے مخالفت کی۔ پولیس کے انکار کو درست قرار دیا گیا کیونکہ 22 جنوری کو ایودھیا میں رام مندر پران پرتیشتھا کی تقریب کے دوران ایسا ہی واقعہ پیش آیا تھا۔

درخواست گزار نے استدلال کیا کہ جس جگہ پر ریلی ہونے والی ہے وہ پچھلے پرتشدد واقعے کی جگہ سے تقریباً 1.9 کلومیٹر دور ہے۔ بی جے پی لیڈر نے حکام کی طرف سے مقرر کردہ تمام شرائط و ضوابط کی تعمیل کرنے پر اتفاق کیا ہے، بشمول جلوس کے روٹ میں کسی قسم کی تبدیلی۔

راجہ سنگھ کے وکیل نے یقین دلایا کہ بی جے پی قانون ساز تمام پابندیوں پر عمل کریں گے اور ریلی کے دوران نفرت انگیز تقاریر نہیں کریں گے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
خصوصی میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.