the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز
etemaad live tv watch now

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کونسی مینز کرکٹ ٹیم T20 ورلڈ کپ 2024 جیتے گی؟

انڈیا
آسٹریلیا
نیوزی لینڈ
ذرائع:

آپریشن کی بین الاقوامی مخالفت کے باوجود منگل 28 مئی کو اسرائیلی ٹینک غزہ میں رفح کے مرکز تک پہنچ گئے ہیں۔ ٹائمز آف اسرائیل کی رپورٹ کے مطابق رفح کے مرکزی مقام العودہ مسجد کے قریب ٹینک دیکھے گئے۔

اسی وقت تمام سوشل میڈیا - X، Instagram، اور TikTok  نے ایک سوشل میڈیا ٹرینڈ 'All Eyes on Rafah' کے ساتھ وائرل ہوا جس نے 24 گھنٹوں سے بھی کم وقت میں انسٹاگرام پر کم از کم 29 ملین شیئرز حاصل کیے ہیں۔ انسٹاگرام پر نعرہ اور اس کے ساتھ والی تصویر دنیا بھر میں خاص طور پر یورپ، آسٹریلیا اور بھارت کے کچھ حصوں میں جاری جنگ کے بارے میں آگاہی کے لیے آواز اٹھا رہی



ہے۔

ہمیں اس بات کا بغور جائزہ لینا چاہیے کہ یہ نعرہ کہاں سے نکلا ہے اور سوشل میڈیا پر یہ اچانک اتنی توجہ کیوں مبذول کر رہا ہے۔

اگر آپ نے پچھلے 24 گھنٹوں میں انسٹاگرام کے ذریعے سکرول کیا تو تقریباً 100 فیصد امکان ہے کہ آپ کسی پوسٹ کی ہوئی تصویر دیکھے ہوں جس میں لکھا ہے "آل آئیز آف رفاہ"۔

درحقیقت منگل کے روز بالی ووڈ اداکاروں جیسے عالیہ بھٹ، پریانکا چوپڑا، کرینہ کپور، ورون دھون، رشمیکا مندنا، سوناکشی سنہا، سانیہ مرزا، سمانتھا، دیا مرزا اور ریچا چڈھا سمیت بہت سے دوسرے لوگوں نے اس تصویر کو پوسٹ کیا تھا۔ ان کی انسٹاگرام سٹوریز فلسطینیوں کے ساتھ اپنی یکجہتی کا اظہار کرتی ہیں۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.