the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کے خیال میں سیاست میں ریٹائرمنٹ کی عمر ہونی چاہیے؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
راست:

حیدرآباد: عہدہ سنبھالنے کے ایک دن بعد، تلنگانہ کے چیف منسٹر اے ریونت ریڈی نے جمعہ کو عوام کی شکایات سننے کے لیے ’پرجا دربار‘ کا انعقاد شروع کیا۔

انہوں نے وزیر اعلیٰ کی سرکاری رہائش گاہ پر صبح سے قطار میں کھڑے لوگوں سے درخواستیں وصول کیں۔

وزیر پی سرینواسا ریڈی کے ہمراہ ریونت ریڈی نے لوگوں کی شکایات سنیں اور ان کی درخواستیں لینے کے بعد انہیں عہدیداروں کے حوالے کیا۔

خواتین سمیت سینکڑوں لوگ جمعہ کی صبح بیگم پیٹ کے جیوتی راؤ پھولے پرجا بھون پہنچے تاکہ مختلف مسائل کے بارے میں اپنی نمائندگی وزیر اعلیٰ کو پیش کریں۔

ریونت ریڈی جو اب بھی جوبلی ہلز میں اپنے مکان پر مقیم ہیں، صبح 10 بجے کے قریب پرجا بھون پہنچے اور ذاتی طور پر شہریوں کی شکایات سنیں۔ وزیراعلیٰ سے ملاقات کرنے والوں میں چند مریض اور وہیل چیئر پر جسمانی طور پر معذور افراد بھی شامل تھے۔

ناگیش، ایک شہری جس نے بڑھاپے کی پنشن اور گھر کے لیے اپنی درخواست وزیر اعلیٰ کو دی، اس



نے میڈیا اہلکاروں کو بتایا کہ انہیں خوشی ہے کہ طویل عرصے کے بعد ایک ایسا وزیر اعلیٰ ہے جو عوامی شکایات سن رہا ہے۔ انہوں نے آنجہانی چیف منسٹر وائی ایس کا حوالہ دیتے ہوئے کہا، ’’ایسا لگتا ہے کہ وائی ایس آر صاحب دوبارہ پیدا ہوئے ہیں۔‘‘ متحدہ آندھرا پردیش کے راج شیکھر ریڈی۔

نارائن ریڈی جو ایک دہائی سے زیادہ عرصہ قبل بجلی کے جھٹکے کی وجہ سے دونوں ہاتھ اور ایک ٹانگ سے محروم ہوگئے تھے، انہوں نے چیف منسٹر سے مصنوعی اعضاء کا انتظام کرنے کی درخواست کی۔

کانگریس پارٹی نے اپنے انتخابی منشور میں پرجا دربار کو بحال کرنے کا وعدہ کیا تھا۔ جمعرات کو چیف منسٹر کی حیثیت سے حلف لینے کے بعد ریونت ریڈی نے پرگتی بھون کا نام بدل کر جیوتی راؤ پھولے پرجا بھون رکھنے کا اعلان کیا تھا۔

اقتدار سنبھالنے کے فوراً بعد نئی حکومت نے عمارت کے سامنے لگی لوہے کی بیریگڈس کو بھی نکال دیا تاکہ لوگوں کو وزیر اعلیٰ کی سرکاری رہائش گاہ تک بلا روک ٹوک رسائی حاصل ہو سکے۔  بیریگڈس کو مصروف سڑک پر گاڑیوں کی آمدورفت میں رکاوٹ کے طور پر دیکھا گیا۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
خصوصی میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.