the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا ریاست تلنگانہ میں کورونا وائرس کے معاملات کو محدود کرنے کے لئے ایک بار پھر لاک ڈاؤن نافذ کرنے کی ضرورت ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی ، 23 مارچ (یواین آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے پیر کو لاک ڈاؤن کو سنجیدگی سے نہ لینے پر تشویش کا اظہار کیا اور تمام ریاستی حکومتوں سے اصولوں اور قوانین کو یقینی بنانے کی اپیل کی۔
مسٹر مودی نے ٹویٹ کیا ، "بہت سے لوگ ابھی بھی لاک ڈاؤن کو سنجیدگی سے نہیں لے رہے ہیں۔ براہ کرم اپنے آپ کو بچائیں ، اپنے کنبہ کو بچائیں ، ہدایات پر سنجیدگی سے عمل کریں۔ میں ریاستی حکومتوں سے درخواست کرتا ہوں کہ وہ اصولوں اور قوانین پر عمل کریں۔‘‘
واضح رہے کہ کورونا وائرس کے انفیکشن کے خطرے کے پیش نظر مختلف ریاستوں کے 75 اضلاع اور شہروں کو لاک ڈاؤن کرنے کا اعلان کیا گیا ہے۔ کورینا وائرس (کوویڈ ۔19) کے پھیلنے سے بچنے کے لئے ملک کی مختلف ریاستوں میں پیر سے 31 مارچ تک لاک ڈاؤن ہوگا۔ لاک ڈاؤن کے دوران ضروری خدمات کے علاوہ دیگر سرگرمیاں مکمل طور پر بند رہیں گی۔
مسٹر مودی نے مہلک کورونا وائرس کے خلاف لڑنے والے لوگوں کا شکریہ ادا کرنے والوں کی تعریف کی اور ان سے کہا کہ وہ اس چیلنج کے خلاف لڑنے کے لئے متحرک ہوجائیں۔ جمعرات کے روز ، قوم کے نام اپنے پیغام میں ، مسٹر مودی نے اتوار کے روز جنتا کرفیو میں شامل ہونے اور جنگ لڑنے والے لوگوں کا شکریہ ادا کرنے کے لئے شام پانچ بجے لوگوں سے تالیاں بجانے یا تھالی(شنخناد) بجانے کا مطالبہ کیا تھا۔
انہوں نے بڑے پیمانے پر جنتا کرفیو اور شنخناد میں شامل ہونے اور اس کی حمایت کرنے پر لوگوں کا شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے ٹویٹ کیا ، "ملک نے ہر اس فرد کا شکریہ ادا کیا جس نے کورونا وائرس کے خلاف جنگ کی قیادت کی۔ ملک کے عوام کا بہت شکریہ۔‘‘ انہوں نے کہا ، "یہ شکریہ کی آواز ہے ، بلکہ طویل جنگ میں فتح کا آغاز بھی ہے۔ آؤ ، اس عزم کے ساتھ ، اس تحمل کے ساتھ ، اپنے آپ کو ایک طویل لڑائی کے لئے سماجی دوری کے بندھن میں باندھ لیں۔"
ایک اور ٹویٹ میں ، انہوں نے کہا ، "اگرچہ آج کا جنتا کرفیو رات 9 بجے ختم ہوگا ، لیکن اس کا مطلب یہ نہیں ہے کہ ہم جشن منانا شروع کریں۔ اسے کامیابی قرار نہ دیں۔ یہ ایک لمبی لڑائی کا آغاز ہے۔ آج ملک کےعوام نے بتایا ہے کہ ہم قابل ہیں ، اگر ہم فیصلہ کریں تو ہم مل کر سب سے بڑے چیلنج کو مات دے سکتے ہیں۔‘‘

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2020 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.