the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کون سی سیاسی جماعت حضورآباد ضمنی الیکشن جیتے گی؟

ٹی آر ایس
کانگریس
بی جے پی
اترپردیش کے علی گڑھ میں ایک شخص نے مبینہ طور پر اپنی بیوی کو روزانہ نہیں نہانے پر تین طلاق دی۔ معاملہ سامنے آیا جب بیوی نے اپنی شادی بچانے کے لیے ویمن پروٹیکشن سیل میں شکایت درج کرائی۔ علی گڑھ وومن پروٹیکشن سیل مرد اور اس کی بیوی کو ان کی شادی بچانے کے لیے
مشاورت فراہم کر رہا ہے۔


ایک خاتون نے ہمیں ایک تحریری شکایت دی جس میں کہا گیا ہے کہ اس کے شوہر نے روزانہ نہیں نہانے کے بہانے اسے تین طلاق دی ہے۔ ہم جوڑے اور ان کے والدین کو ان کی شادی بچانے کے لیے مشاورت فراہم کر رہے ہیں۔

کونسلر نے بتایا کہ خاتون نے ویمن پروٹیکشن سیل کو تصدیق کی ہے کہ وہ اپنی شادی جاری رکھنا چاہتی ہے اور اپنے شوہر کے ساتھ خوشگوار زندگی گزارنا چاہتی ہے۔


کونسلر نے مزید کہا کہ کوارسی گاؤں کی خاتون کی شادی تقریبا دو سال قبل چندوس گاؤں کے مرد سے ہوئی تھی اور ان کا ایک سال کا بچہ ہے۔

"ہم مرد کو مشورہ دینے کی کوشش کر رہے ہیں کہ وہ اپنی بیوی سے شادی نہ توڑے کیونکہ یہ ایک معمولی مسئلہ ہے اور اسے حل کیا جا سکتا ہے۔ ہم اسے یہ سمجھانے کی بھی کوشش کر رہے ہیں کہ ان کی طلاق ان کے بچے کی پرورش کو بھی متاثر کر سکتی ہے۔

ویمن پروٹیکشن سیل نے دونوں میاں بیوی کو طلاق کے بارے میں سوچنے کا وقت دیا ہے۔ ویمن پروٹیکشن سیل کے اراکین نے مزید کہا کہ طلاق کی درخواست کی وجہ خواتین کے خلاف کسی پرتشدد کارروائی یا جرم کے تحت نہیں آتی لہذا وہ طلاق کی درخواست کے ساتھ آگے نہیں بڑھ رہے ہیں اور جوڑے کے مسئلے کو مشاورت دے کر حل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2021 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.