the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ روتوراج گائیکواڑ چنئی سپر کنگز کے لیے اچھے کپتان ثابت ہوں گے؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
ذرائع:

ریلوے یونینوں نے کسانوں کے جاری احتجاج کے درمیان حکومت کے چیلنجوں میں اضافہ کرتے ہوئے پرانی پنشن اسکیم کا مطالبہ کرتے ہوئے یکم مئی سے ہڑتال کا انتباہ دیا ہے۔
جوائنٹ فورم فار ریسٹوریشن آف اولڈ پنشن سکیم (جے ایف آر او پی ایس) کے زیر اہتمام اس میٹنگ میں ریلوے ملازم یونینیں یکم مئی سے ٹرین سرویس بند کر سکتی ہیں اگر ان کے مطالبات پورے نہیں ہوئے۔
جے ایف آر او پی ایس کے کنوینر شیو گوپال مشرا کا دعویٰ ہے کہ حکومت نئی پنشن اسکیم کو تبدیل کرنے کی پابند نہیں ہے۔ مشرا نے کہاکہ اب براہ راست کارروائی ہی واحد آپشن ہے۔
احتجاجی19 مارچ کو وزارت ریلوے کو نوٹس دینے کا ارادہ رکھتے ہیں۔ ہڑتال کی مجوزہ تاریخ یکم مئی ہے جو کہ مزدوروں کا عالمی دن ہے۔
مشرا نے کہا کہ سرکاری ملازمین کی کئی یونینیں، جو جے ایف آر او پی ایس کا حصہ ہیں، ہڑتال میں ریلوے ملازمین کے ساتھ شامل ہوں گی۔ ان کا موقف ہے کہ نئی پنشن اسکیم سے مزدوروں کو اتنا فائدہ نہیں ملتا جتنا پرانی اسکیم کے تحت ملتا تھا۔
جے ایف آر او پی ایس نے تمام آئینی



تنظیموں کو ہدایت کی ہے کہ وہ ہڑتال کے لئے تیاریاں شروع کریں۔ جے ایف آر او پی ایس کی جانب سے شیئر کی گئی ایک سرکاری پریس ریلیز میں کہا گیا ہےکہ اس لئے تمام حلقہ کار تنظیموں سے درخواست کی جاتی ہے کہ وہ مناسب کارروائی کریں اور اپنی متعلقہ انتظامیہ کو ہڑتال کے بارے میں مناسب طریقے سے آگاہ کرنے کے لئے ہر طرح کی تیاریاں کریں۔احتجاج ومظاہروں سے ریلوے خدمات میں بڑے پیمانےپرخلل پڑ سکتا ہے اور مسافروں کو تکلیف ہو سکتی ہے، کیونکہ مئی موسم گرما کی تعطیلات کی وجہ سے سفر کے لئے مصروف ترین مہینوں میں سے ایک ہے۔
اولڈ پنشن سکیم (او پی ایس)، جو 2004 میں ختم ہوئی، نے ریٹائرڈ سرکاری ملازمین کو زندگی بھر کی آمدنی، عام طور پر ان کی آخری تنخواہ کی نصف، حکومت کی طرف سے فنڈ فراہم کیاجاتاتھا۔
2004 میں، حکومت ہند نے ایک نئی پنشن اسکیم (NPS) شروع کی۔ اس اسکیم کے تحت سرکاری ملازمین اپنی پنشن کے لئے رقم جمع کرتے ہیں۔ حکومت ملازمین کے پنشن فنڈ میں بھی حصہ ڈالتی ہے۔ یہ اسکیم ملازمین کو اپنی پنشن کے لئے بچت کرنے اور ریٹائرمنٹ کے بعد باقاعدہ آمدنی حاصل کرنے میں مدد کرتی ہے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
خصوصی میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.