the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ روتوراج گائیکواڑ چنئی سپر کنگز کے لیے اچھے کپتان ثابت ہوں گے؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
ذرائع:

بنگلورو:ہم آئین کے مالک ہیں۔کرناٹک کے چیف منسٹر سدارامیا نے ابراہم لنکن کے الفاظ کا حوالہ دیتے ہوئے کہا کہ ہمیں آئین کوہٹانے میں کوئی دلچسپی نہیں ہے لیکن جو لوگ آئین کے خلاف ہیں انہیں ہٹاناچاہتے ہیں۔
سدارامیانے آج شہر کے ارےمنے گراؤنڈ میں محکمہ سماجی بہبود کے زیر اہتمام آئین اور قومی اتحاد کے عنوان سے منعقدہ کانفرنس کا افتتاح کرتے ہوئےان خیالات کااظہار کر رہے تھے۔
انہوں نے اس موقع پرکہاکہ آئین کے خلاف دو غلط فہمیاں پھیلائی جارہی ہیں۔ یہ بہتان پھیلایا جا رہا ہے کہ آئین دلتوں کی بہتری کے لئے ہے اور سماجی و اقتصادی صورتحال کے مطابق نہیں ہے۔ یہ جان لینا چاہئے کہ جو لوگ اس کے خلاف ہیں وہ آزادی، مساوات اور بھائی چارے کا واضح طور پر ذکر کر کے بہتان پھیلا رہے ہیں۔ یہ پروپیگنڈا 26 جنوری 1950 کو نافذ ہونے کے بعد سے جاری ہے۔ ہم میں سے کسی کو یہ برداشت نہیں کرنا چاہئے۔ آئین کا تحفظ ہوا تو ہم سب زندہ رہیں گے۔ انہوں نے کہا کہ ورنہ ہم خطرے میں پڑ جائیں گے۔
انہوں نے کہاکہ ملک میں عدم مساوات کو ختم کیا جائے۔ ہم تضادات کے معاشرے میں داخل ہو رہے ہیں۔ سماجی اور معاشی عدم مساوات والے معاشرے میں سیاسی جمہوریت اسی وقت کامیاب ہو سکتی ہے جب وہ سماجی جمہوریت کی بنیادوں پر قائم ہو۔ امبیڈکر نے کہا تھا کہ جو لوگ عدم ​​مساوات کا شکار ہیں وہ جمہوریت کی عمارت کو تباہ کر دیں گے۔ سماجی عدم مساوات کا خاتمہ ہر حکومت کی ذمہ داری ہے۔ جس کے ہاتھ میں آئین کا کامیاب ہونا ضروری



ہے۔
آئین کامیاب ہو گا اگر وہ ان لوگوں کے ہاتھ میں ہو جو آئین، مساوات، انسانی معاشرے کی تعمیر کے حق میں ہوں۔ اگر یہ ان لوگوں کے ہاتھ میں ہے جو آئین کے خلاف ہیں تو ہماری کوئی بقا نہیں ہے۔ انہوں نے کہا کہ اقتدار ان لوگوں کے ہاتھ میں ہونا چاہیے جو آئین کی امنگوں کی تکمیل کے لئے آئین کے حق میں ہوں۔
آئین کے نفاذ کے امروت مہوتسو جشن کے تحت ریاست میں 26 جنوری 2024 سے آئین شعور بیداری ریلی کا اہتمام کیا گیا ہے تاکہ ریاست کے لوگوں کو آئین کی تمہید اور خواہشات کو سمجھایا جا سکے۔ 31 اضلاع میں عوام کو آئین کے مقصد اور ضرورت آگاہ کرنے کا کام کیا گیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ قومی اتحاد کانفرنس دو روز سے جاری ہے۔
چیف منسٹرنے کہاکہ ڈاکٹر بابا صاحب امبیڈکر جنہوں نے آئین کو پڑھنے کا مشورہ دیا، آئین کی مسودہ سازی کمیٹی کے چیئرمین کی حیثیت سے بہت سے ممالک کے آئین کو پڑھا اور سمجھا اور آئین کو اس طرح سے تیار کیا کہ ملک کے مسائل کا حل تجویز کیا جائے۔ انہوں نے کہا کہ ہندوستان کا آئین سب سے بڑا آئین ہے۔
اس موقع پرچیف منسٹر نے تمکور، داونگیرے، میسور، کوڈاگو اوربیلاری اضلاع میں بہترین سرگرمیوں کے انعقاد پر انعامات اور مومنٹو تقسیم کئے۔
اس موقع پر قانون ساز کونسل کے چیئرمین بسواراجا ہوراٹی، سماجی بہبود کے وزیر ڈاکٹر ایچ سی مہادیوپا، سپریم کورٹ کے ریٹائرڈ جسٹس گوپال گوڑا، ہائی کورٹ کے ریٹائرڈ جسٹس ناگ موہن داس، ریاستی وزیر پریانک کھرگے، ایم ایل اے سوماشیکھر، ایڈیشنل چیف سکریٹری ڈاکٹر شالنی رجنیش موجود تھے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
خصوصی میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.