the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کونسی کرکٹ ٹیم آئی پی ایل 2024 جیتے گی؟

کولکتہ نائٹ رائیڈرز
راجستھان رائلز
سن رائزرز حیدرآباد
ذرائع:

پولیس نے ہفتہ کو بتایا کہ اس ضلع میں ایک قبرستان کے قریب سڑک پر مبینہ طور پر نماز پڑھنے کے الزام میں سات نامزد اور 50 نامعلوم افراد کے خلاف مقدمہ درج کیا گیا ہے۔

حافظ گنج کے اسٹیشن ہاؤس آفیسر چیترم ورما نے بتایا کہ سب انسپکٹر گجیندر سنگھ کی شکایت کی بنیاد پر، کالوا، نربر خان، صابر، جنادے علی، محمد عمر (گاؤں کے پردھان)، اربے علی، ممتاز کے خلاف مقدمہ درج کیا گیا ہے۔ دعاوت گاؤں کے تمام رہائشی - اور 50 نامعلوم افراد پر تعزیرات ہند (IPC) سیکشن 505(1)(b) (ریاست یا عوامی سکون کے خلاف جرم) اور 341 (غلط طریقے سے روک تھام) کے



تحت۔

مقدمہ جمعہ کی رات درج کیا گیا تھا۔ سب انسپکٹر کی شکایت کا حوالہ دیتے ہوئے ایس ایچ او نے کہا کہ گاؤں کے پردھان محمد عمر نے پولیس کو اطلاع دی تھی کہ جمعہ کی صبح قبرستان میں تدفین کی جائے گی۔ پولیس نے بتایا کہ جب نقشو خان کی تدفین کا جلوس قبرستان کے قریب سڑک پر پہنچا تو ملزمان نے نماز ادا کی۔ پولیس فورس پہلے ہی قبرستان کے قریب موجود ہے، کیونکہ یہ آبادی والے علاقے کے قریب واقع ہے، اور 'برہم دیو ستھل' نامی مذہبی مقام کے قریب بھی ہے۔ مقامی لوگوں نے نماز کی ادائیگی پر اعتراض کیا۔ انہوں نے اس واقعے کی ویڈیو بھی بنائی، جو سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی، جس سے پولیس کو کارروائی کرنے پر مجبور کیا گیا۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
خصوصی میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.