the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا ریاست تلنگانہ میں کورونا وائرس کے معاملات کو محدود کرنے کے لئے ایک بار پھر لاک ڈاؤن نافذ کرنے کی ضرورت ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی۔ وزیر اعظم نریندر مودی نے کورونا وائرس کی وجہ سے پیدا ہونے والی صورتحال اور اس سے نمٹنے کے لئے کی جارہی کوششوں کے بارے میں آج رات 8 بجے ملک سے خطاب کیا۔ اپنے ہم وطنوں سے خطاب کرتے ہوئے پی ایم مودی نے کہا ، 'پچھلے 2 ماہ سے ہم دنیا سے مسلسل پریشان کن خبریں آتے ہوئے دیکھ رہے ہیں۔ 2 مہینوں میں ہندوستان کے عوام نے اس وبا کا مضبوطی سے مقابلہ کیا ہے۔ کورونا وائرس نے پوری نسل کو بحران میں ڈال دیا ہے‘۔ پی ایم مودی نے 22 مارچ کو جنتا کرفیو کی اپیل کی ہے۔ انہوں نے شہریوں سے اتوار کی صبح 7 بجے سے رات 9 بجے تک گھر میں ہی رہنے کی اپیل کی۔

انہوں نے کہا کہ صبح 7 بجے سے رات 9 بجے تک لوگ گھر پر ہی رہیں۔ لوگ گھروں سے باہر نہ نکلیں۔ انہوں نے اپیل کی کہ 10 ساتھیوں کو جنتا کرفیو کے بارے میں بتائیں۔ اتوار کی شام 5 بجے سائرن بجایا جائے گا۔ حکومت نے وزیر خزانہ کی سربراہی میں کووڈ 19 اقتصادی ٹاسک فورس کے قیام کا فیصلہ کیا ہے۔

پی ایم مودی نے کہا کہ اس وبا کی وجہ سے ملک کی معیشت کو نقصان پہنچا ہے۔ پی ایم مودی نے تاجروں سے یہ بھی اپیل کی کہ اگر ان کے کارکنان کام پر نہ آ پائیں تو ان کی تنخواہ نہ کاٹیں۔ میں ملک کے عوام کو یقین دلاتا ہوں کہ ملک میں کھانے ، دودھ اور دیگر سامان کی کمی نہ ہو ، حکومت اس کے لئے کوششیں کر رہی ہے۔ گھر پر سامان جمع کرنے کا کام نہ کریں۔ پہلے جیسا ہی ماحول رہنے دیں۔ گھبرائیں نہیں۔

انہوں نے کہا ، 'ملک والوں نے مجھے کبھی مایوس نہیں کیا۔ میں آج 130 کروڑ شہریوں سے کچھ مانگنے آیا ہوں۔ مجھے آپ کے آنے والے کچھ ہفتے چاہئے۔ آپ کو آنے والا کچھ وقت درکار ہے۔ پیارے ہم وطنو، اس وبا سے بچنے کے لئے کوئی قطعی علاج نہیں آیا ہے اور نہ ہی کوئی ویکسین آئی ہے۔ ہر کسی کا فکر مند ہونا فطری ہے‘۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2020 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.