the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز
learn quran online easily

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

آئی پی ایل 2021 کی ٹرافی کون سی ٹیم جیتے گی؟

چنئی سپر کنگز
دہلی کیپٹلس
رائل چیلنجرز بنگلور
نئی دہلی ، 16 اپریل (یواین آئی) وزیر اعظم نریندر مودی نے ملک بھر میں آکسیجن ٹینکروں کی بلاتعطل نقل و حرکت کو یقینی بنانے کے لئے کہا ہے ، جس کے پیش نظر ایک ریاست سے دوسری ریاست جانے والے آکسیجن ٹینکروں کو اجازت سے مستثنیٰ کردیا گیا ہے مسٹر مودی نے ملک میں کورونا کی وبا کے بڑھتے ہوئے پھیلاؤ کے درمیان آکسیجن کی بڑھتی طلب کے پیش نظر جمعہ کو آکسیجن کی دستیابی کا جائزہ لیا۔
حکام نے بتایا کہ ریاستوں اور ٹرانسپورٹرز سے کہا گیا ہے کہ ٹینکر کو چوبیس گھنٹے چلایا جائے تاکہ ہر جگہ آکسیجن کی فراہمی کو یقینی بنایا جاسکے۔ اس بات کو ذہن میں رکھنے کے لئے کہا گیا ہے کہ ڈرائیوروں سے شفٹوں میں کام کرایا جائے تاکہ ان پر بوجھ نہ بڑھ جائے۔ سلنڈر فلنگ پلانٹ میں بھی ضروری احتیاطی تدابیر کے ساتھ دن رات کام ہونا چاہئے۔ حکومت طبی آکسیجن کے لئے صنعتی سلنڈر کے استعمال کی بھی اجازت دے رہی ہے۔ اسی طرح آکسیجن کی کمی کو پورا کرنے کے لئے نائٹروجن ٹینکروں کو بھی آکسیجن ٹینکروں میں تبدیل کیا جارہا ہے۔ وزیر اعظم کو میڈیکل گریڈ آکسیجن درآمد کرنے کی کوششوں سے بھی آگاہ کیا گیا۔
جائزہ اجلاس میں ، صحت ، روڈ ٹرانسپورٹ اور اسٹیل اور دیگر وزارتوں کے حکام سے بھی تجاویز لی گئیں۔ وزیر اعظم نے زور دے کر کہا کہ تمام متعلقہ وزارتوں اور ریاستی حکومتوں کے مابین ہم آہنگی بہت ضروری ہے۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2021 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.