the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی، 25 جون (ایجنسی) وزیر اعظم نریندر مودی نے اپوزیشن کانگریس پر سخت حملہ کرتے ہوئے منگل کو کہا کہ اس کی ’اونچائی‘ اسے مبارک ہو، بھارتیہ جنتا پارٹی (بی جے پی) کا خواب جڑوں سے جڑنے کا ہے اور پارٹی غریبوں کی فلاح و بہبود اور ترقی اس کے ساتھ ساتھ، ملک آگے ترقی کے راستے کو لے جانے کے لئے کام کر رہی ہے۔
صدر کے خطاب پر شکریہ تجویز پر قریب 13 گھنٹے چلی بحث کا جواب دیتے ہوئے مسٹر مودی نے کہا، ’’ایک مضبوط، محفوظ، خوشحال اور جامع متحدہ کا خواب کئی عظیم لوگوں نے دیکھا ہے۔ ا سے مل جل کر آگے بڑھنا وقت کی ضرورت ہے۔ ملک کی خواہشات کو مکمل کرنے میں ہر رکاوٹ کو ہم پار کر سکتے ہیں‘‘۔ انہوں نے کہا کہ کئی دہائی بعد ملک نے مضبوط مینڈیٹ دیا ہے، جس کی وجہ سے ایک حکومت دوبارہ آئی، پہلے سے زیادہ طاقت لے کر آئي۔ ہر ہندوستانی کے لئے یہ فخر کا موضوع ہے کہ ووٹر کا کتنا بیدار ہے۔
بحث کے دوران کانگریس لیڈر ادھیر رنجن چودھری نے کہا تھا کہ ان کی پارٹی بھلے ’دبلی پتلی‘ ہو گئی ہو، لیکن وہ اپنی 'اونچائی' گھٹنے نہیں دے گی۔ وزیر اعظم نے اس پر طنز کرتے ہوئے کہا، ’’کہا گیا - ہماری اونچائی کو کوئی کم نہیں کر سکتا۔ ایسی غلطی ہم نہیں کرتے۔ ہم کسی کی لکیر کو چھوٹی نہیں کرتے ، اپنی لکیر بڑی کرتے ہیں ۔ آپ کی اونچائی آپ کو مبارک ہو۔ آپ اتنے اونچے ہوگئے کہ آپ کو زمین نظر نہیں آتی۔ آپ اتنے اونچے ہوگئے کہ جڑ سے اکھڑ گئے کہ سب کو آپ حقیر نظر آتے ہیں۔ ہمارا خواب جڑوں میں جڑنے کا ہے‘‘۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آرٹیکل 370 کو ختم کرنے کے بعد' مرکز جموں وکشمیر میں امن لا سکتا ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.