the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
ذرائع:

حیدرآباد: ایک حکم میں جس سے انکم ٹیکس، سنٹرل ایکسائز اور دیگر مرکزی محصولات کے محکموں کو راحت ملے گی، تلنگانہ ہائی کورٹ نے بشیرباغ میں آئی ٹی ہیڈکوارٹر، ایاکر بھون کے پیچھے 1,700 مربع گز کے پلاٹ کے کچھ قابضین کے دعووں کو مسترد کردیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ یہ زمین ریاست کے محکمہ محصولات کی ہے۔ چونکہ ریاستی حکومت نے پہلے ہی مرکزی حکومت کے ریونیو ونگ کو زمین کا پارسل الاٹ کر دیا ہے، اس لیے اب اس پلاٹ پر مرکزی ریونیو اہلکاروں کے لیے سہولیات کی تعمیر کے لیے ڈیکوں کو صاف کر دیا گیا ہے۔
جسٹس شمیم ​​اختر اور جسٹس ای وی وینوگوپال کی بنچ نے وائی امرتھا بائی اور وہاں رہنے والے چند دیگر افراد کی طرف سے دائر رٹ پٹیشن کی سماعت کے بعد یہ حکم سنایا۔ وہ وہاں پلاٹ کے چھوٹے چھوٹے حصوں میں کارپینٹری اور دیگر کام کر کے رہائش پذیر تھے۔ 2005 میں، حیدرآباد میں ایک اراضی



پر قبضے کی ممانعت عدالت نے شہری اور ریونیو حکام کی درخواست پر، قابضین کو زمین پر قبضہ کرنے والا قرار دیتے ہوئے ان کی بے دخلی کا حکم دیا تھا۔ قابضین نے زمینوں پر قبضے کے عدالتی حکم کو ہائی کورٹ میں چیلنج کر دیا۔
ریاست کے خصوصی وکیل ہریندر پرشاد نے کہا کہ زمین پر قبضہ کرنے والی عدالت کی طرف سے دی گئی کھوج میں کوئی کمزوری یا غلطی نہیں ہے۔ میونسپل کارپوریشن آف حیدرآباد کے ریکارڈ میں پلاٹ کو ’صفائی بلدیہ‘ (صفائی ونگ کے لیے زمین) دکھایا گیا ہے۔ ہریندر نے کہا کہ بعد میں، ہمیں سروے اور باؤنڈریز ایکٹ کی دفعات کے تحت اراضی پر سروے کرایا گیا اور اس زمین کو پبلک ورکس ڈپارٹمنٹ کے پاس سرکاری اراضی کے طور پر مطلع کیا گیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ اسے ایک سرکاری گزٹ کے ذریعے بھی مطلع کیا گیا تھا۔
بنچ نے کہا کہ اسے زمین پر قبضہ کرنے والی عدالت کے نتائج میں کوئی نقص نہیں ملا اور قابضین کی طرف سے دائر درخواست کو خارج کر دیا۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.