the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز
etemaad live tv watch now

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کونسی مینز کرکٹ ٹیم T20 ورلڈ کپ 2024 جیتے گی؟

انڈیا
آسٹریلیا
نیوزی لینڈ
ذرائع:

حیدرآباد: سنٹرل زون ٹاسک فورس ٹیم نے نامپلی پولیس کے ساتھ مل کر 14 ستمبر کو نیلوفر اسپتال سے اغوا کیے گئے چھ ماہ کے بچے فیصل خان کی شناخت کا پتہ لگایا ہے۔ اس معاملے میں پولیس نے دو لوگوں کو گرفتار کیا ہے۔

ڈپٹی کمشنر آف پولیس سنٹرل زون حیدرآباد ایم وینکٹیشورولو نے چہارشنبہ کو کہا کہ دو ملزمین کی شناخت کے ممتا اور اس کے شوہر کے سرینو کے طور پر ہوئی ہے۔ دونوں کا تعلق ضلع کاماریڈی سے ہے۔ انہوں نے کہا کہ متاثرہ کی ماں فریدہ بیگم کی شکایت کی بنیاد پر نامپلی پولیس نے 14 ستمبر کو گمشدگی کا مقدمہ درج کیا اور واقعہ کی تحقیقات شروع کی۔

ڈی سی پی نے بتایا کہ 14 ستمبر کو فریدہ بیگم اپنی والدہ کے ساتھ اپنے بڑے بیٹے کے علاج کے لیے نیلوفر اسپتال آئی تھیں۔ فریدہ بیگم کی والدہ اپنے بڑے بیٹے کے ساتھ تھیں اور وہ خود اپنے چھ ماہ کے بچے کی دیکھ بھال کر رہی تھیں اور مریضوں کے انتظار گاہ میں انتظار کر رہی تھیں۔ اسی لمحے ممتا نے فریدہ بیگم سے تعارف کرایا اور بتایا کہ اس کا ایک دو ماہ کا بچہ ہے جو کسی مسئلے کی وجہ سے زیر علاج ہے۔

6:30 بجے کے قریب فریدہ بیگم نے اپنے بچے کو دودھ پلایا، اسے فرش پر لیٹایا اور کھانے کے لیے چلی گئیں۔



ملزمہ ممتھا وہ بچے کو لے گئی۔ انہوں نے بتایا کہ بعد ازاں جب فریدہ بیگم واپس آئیں تو انہوں نے اپنے چھ ماہ کے بیٹے کو لاپتہ پایا اور ملزمان بھی موقع سے فرار ہوگئے۔ 

وینکٹیشورولو نے کہا کہ نیلوفر ہاسپٹل سے بچے کے اغوا کا سنجیدگی سے نوٹس لیتے ہوئے سینٹرل زون ٹاسک فورس کی ٹیموں نے نامپلی اور سیف آباد کے پولس اہلکاروں کے ساتھ ٹیکنالوجی کا استعمال کیا اور ملزمین کا سراغ لگا کر کاماریڈی ضلع کے بنسواڑہ تک پہنچا۔ انہوں نے بتایا کہ انہوں نے اغوا کیے گئے چھ ماہ کے بچے کو ملزمان کے چنگل سے بحفاظت بازیاب کرایا اور چہارشنبہ کو بچے کو اس کے والدین کے حوالے کر دیا۔

ڈی سی پی نے کہا کہ ملزم ممتا اور سرینو کو پہلے دو لڑکے تھے اور بچوں کی موت جینیاتی بیماری کی وجہ سے ہوئی تھی۔ حال ہی میں اسے اپنے آبائی گاؤں میں 10 دن پہلے ایک لڑکے کی ولادت ہوئی تھی اور ڈاکٹروں نے اسے بتایا تھا کہ لڑکا Hyperviscosity Syndrome (جو خون کی چپچپا پن میں اضافے سے پیدا ہونے والی علامات کا ایک گروپ ہے) میں مبتلا ہے۔ ان کا خیال تھا کہ یہ لڑکا بھی مذکورہ مسئلہ کی وجہ سے مر جائے گا۔ انہوں نے کہا کہ پھر اس نے اپنے شوہر کے ساتھ مل کر نیلوفر ہسپتال سے اپنے بیمار شیر خوار بچے کو چھوڑ کر ایک بچے کو اغوا کرنے کا منصوبہ بنایا۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.