the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

تھمپو، 17 اگست (ایجنسی) ہندوستان اور بھوٹان نے خلا، سائنس، انجینئرنگ، عدالت اور مواصلات سمیت 10 شعبوں میں تعاون کے معاہدوں پر دستخط کئے ہیں۔
بھوٹان کی دو دن کے دورے پر گئے وزیر اعظم نریندر مودی اور وہاں کے وزیر اعظم لوتے شیئرنگ کے درمیان وفد سطح کی بات چیت کے بعد ان معاہدوں پر دستخط کئے گئے۔
خلا کے میدان میں تعاون کے لئے ہندوستانی خلائی تحقیق تنظیم (اسرو) میں ڈائریکٹر اور بھوٹان کی اطلاعات و مواصلات کی وزارت میں ڈائریکٹر نے دستخط کئے۔ اس سے بھوٹان کو مواصلات، عوامی نشریات اور ڈیزاسٹر مینجمنٹ کے شعبے میں مدد ملے گی۔ بھوٹان کی ضرورت کے مطابق اضافی بینڈوڈتھ اور ٹرانسپونڈر بھی دستیاب کرایا جائے گا۔
شہری ہوا بازی کے شعبے میں تعاون کے لئے شہری ہوابازی کی وزارت میں ڈائریکٹر جنرل اروند ہانڈا اور بھوٹان کے اطلاعات اور مواصلات کی وزارت میں ایگزیکٹو سیکرٹری پیمبا وانگ چك نے دستخط کئے۔ تعلیم اور معلومات کے شعبے میں تعاون کے لئے ہندوستان میں نیشنل نالج نیٹ ورک کے پروجیکٹ ڈائریکٹر آر ایس منی اور بھوٹان کے وزارت مواصلات کے ڈائریکٹر جگمے تینجن نے دستخط کئے۔ 
دونوں ممالک نے توانائی کے شعبے میں تعاون کا معاہدہ بھی کیا اور اس میں بجلی کی خریداری کے معاہدے پر ہندوستان کی پی ٹی سی انڈیا لمیٹڈ کے چیئرمین اور منیجنگ ڈائریکٹر دیپک امیتابھ اور وہاں کی ڈرك گرین پاور کارپوریشن لمیٹڈ کے منیجنگ ڈائریکٹر ڈی رنِجن نے دستخط کئے۔
عدالتی شعبے میں تعاون کے لئے بھوٹان میں ہندوستان کی سفیر رچیرا كامبوج اور بھوٹان کے قومی ادارہ برائے قانون کے ڈائریکٹر جنرل لوبجانگ رنجِن نے دستخط کئے۔ بھوٹان کے جگمے سنگيے وانگ چك اسکول آف لاء اور ہندوستان کے نیشنل لاء اسکول بنگلور کے درمیان تعاون کے معاہدے پر بھی دستخط کئے گئے۔
تعلیم کے میدان میں تعاون پر بھی دونوں ممالک کے درمیان اتفاق ہوااور بھوٹان رائل یونیورسٹی نے انڈین ٹیکنالوجی انسٹی ٹیوٹ کانپور، انڈین ٹیکنالوجی کے انسٹی ٹیوٹ دہلی، ممبئی اور سلچر کے ساتھ بھی تعاون کے معاہدوں پر دستخط کیے۔

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

کیا آپکے خیال میں کشمیر بہت جلد معمول پر آجائے گا؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.