the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
ذرائع:

پیر سے حیدرآباد ٹریفک پولیس اپنے ٹریفک ایکشن پلان کو 'آپریشن ROPE' اور '4E ٹریفک ماڈل' کے ذریعے نافذ کرے گی۔

رکاوٹوں والی پارکنگ اور تجاوزات (ROPE) کے خاتمے کے ساتھ، سڑکوں اور کیریج ویز پر بھیڑ کو کم کرنے کے ایک بڑے حل کے طور پر، پولیس کارروائی کو تیز کرے گی جیسے گاڑیوں کو ٹونگ کرکے، ہر تھانے کے لیے کرینوں کی تعداد کو دوگنا کرنا،

سڑک کے کنارے تجاوزات کو بک کر ہٹایا جائے گا، اور موٹر وہیکل ایکٹ کے مطابق ₹100 اور ₹1,000 کے درمیان جرمانہ عائد کیا جائے گا۔ جرمانے ٹوونگ اوے چارجز کے علاوہ ہیں، دو پہیوں کے لیے ₹200 اور چار پہیوں کے لیے ₹600۔

پولیس، فٹ پاتھوں پر تجاوزات کرنے والوں کے سلسلے میں، 'خالی کریں یا مقدمہ چلائیں' کے طریقہ کار پر عمل کریں گے، جیسا کہ پولیس کمشنر سی وی آنند نے دہرایا ہے۔ اسٹیبلشمنٹ کے مالکان سے ملاقاتیں بھی کی گئی ہیں تاکہ انہیں سختی سے عملدرآمد سے آگاہ کیا جا سکے۔

جوائنٹ کمشنر آف پولیس (ٹریفک) اے وی۔ رنگناتھ نے کہا کہ پیدل چلنے والوں کی نقل و حرکت کو آسان بنانے کے لیے تمام گاڑی استعمال کرنے والوں میں 'اسٹاپ لائن' اور 'فری لیفٹ' نظم و ضبط کی نگرانی کی جائے گی۔ سگنلز پر اسٹاپ لائن کی خلاف ورزی



کرنے والوں اور آزاد بائیں بازو میں رکاوٹ ڈالنے والوں پر MV ایکٹ کے مطابق بالترتیب ₹200 اور ₹1,000 کا جرمانہ عائد کیا جائے گا۔

تاہم، مہتواکانکشی ٹریفک ایکشن پلان کا نفاذ یک طرفہ طریقہ نہیں ہے۔

شہر میں ٹریفک کی بھیڑ کے مسئلے کی جڑ میں، پولیس کا مشاہدہ ہے کہ گاڑیوں کی تعداد میں کئی گنا اضافہ ہوا ہے۔ دو سال کے عرصے میں، جنوری 2020 اور اگست 2022 کے درمیان، 9,81,739 دو پہیہ گاڑیوں (17%) کا اضافہ ہوا، جس سے شہر میں موٹر سائیکل کی کل آبادی تقریباً 56.29 لاکھ ہو گئی۔ چار پہیوں کی تعداد 13.76 لاکھ سے زیادہ ہے۔

پولیس کا '4E ٹریفک ماڈل' یا انفورسمنٹ، انجینئرنگ، ایجوکیشن اور ایبلمنٹ وجہ اور اثر کے قانون کی پیروی کرتا ہے۔

جبکہ ٹریفک کا ریگولیشن سب سے اہم کام ہے، قوانین کا نفاذ بھی، سوشل میڈیا کے ذریعے پیشگی تعلیم، عوامی مشاورت اور تمام اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ ملاقاتیں، EEE ماڈل ہوگا۔

ماڈل چوتھے E یا اہلیت کے بغیر ناقابل حقیقت ہے۔ حیدرآباد ٹریفک پولیس، اپنی نئی کوشش میں، ایک وقف بجٹ رکھے گی، اپنی فورس کو 30% اضافی الاؤنس دے گی، حالیہ بیچوں کے انسپکٹرز کو تعینات کیا جائے گا، اور تقریباً 240 اضافی عملے کو تفویض کیا جائے گا، اس کے علاوہ انہیں مسلسل تربیتی ماڈیولز کو یقینی بنایا جائے گا۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.