the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
ذرائع:

ملک کے کسان پی ایم کسان سمان ندھی یوجنا کی رقم کا بے صبری سے انتظار کر رہے ہیں۔ مرکز نے دیوالی سے پہلے کسانوں کے کھاتوں میں 12ویں قسط کی رقم جمع کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ اس حد تک، اس نے زراعت اور کسانوں کی بہبود کی وزارت کی جانب سے سرکاری اطلاع جاری کی ہے۔ وزارت سے موصولہ اطلاع کے مطابق مرکزی حکومت 17 یا 18 اکتوبر کو کسانوں کے کھاتوں میں پی ایم کسان کی رقم جمع کرائے گی۔ اس وقت ملک کے کروڑوں کسان 2000 روپے کے انتظار میں ہیں۔ اس لیے حکومت نے دیوالی سے پہلے اس رقم کو منتقل کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ حکومت کو درکار EKYC کی وجہ سے ملک میں بہت سے لوگ نااہل ہیں اور کسانوں کو رقم ملنے میں تاخیر ہو رہی ہے۔

مرکزی حکومت پی ایم کسان سمان ندھی اسکیم کے تحت کسانوں کے کھاتوں میں سالانہ



6000 روپے جمع کر رہی ہے۔ یہ رقم کسانوں کے کھاتوں میں ہر سال 2000 روپے کی تین قسطوں میں جمع کی جاتی ہے۔ حکومت پی ایم کسان کے ذریعے کسانوں کی آمدنی بڑھانے کے لیے کام کر رہی ہے۔ اب تک 10 کروڑ کسانوں کے کھاتوں میں 11 قسطیں جمع ہو چکی ہیں۔

حکومت نے کسانوں کی سہولت کے لیے ایک ہیلپ لائن نمبر بھی قائم کیا ہے۔ پردھان منتری کسان ندھی یوجنا کے لیے درخواست کی حیثیت جاننے کے لیے کسان 155261 پر کال کر کے مکمل معلومات حاصل کر سکتے ہیں۔ اگر آپ نے ابھی تک درخواست نہیں دی ہے، تو آپ آفیشل ویب سائٹ پر جا کر اور کسان کا نام درج کر کے PM کسان کا فائدہ حاصل کر سکتے ہیں۔ تاہم مودی حکومت کے اقتدار میں آنے کے بعد کسانوں کے لیے کئی اسکیمیں دستیاب کرائی گئیں۔ پی ایم کسان اسکیم حکومت کی متعارف کردہ اسکیموں میں سے ایک ہے۔ یہ رقم کسانوں کی مدد کے لیے مفت دی جاتی ہے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
خصوصی میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.