the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز
etemaad live tv watch now

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کونسی مینز کرکٹ ٹیم T20 ورلڈ کپ 2024 جیتے گی؟

انڈیا
آسٹریلیا
نیوزی لینڈ
ذرائع:

بردوان: ایک شخص نے قومی شاہراہ کی توسیع کے لیے اپنی زمین دی لیکن حکومت کی طرف سے انہیں کوئی رقم نہیں دی گئی۔ اس نے یہ شکایت لے کر عدالت سے رجوع کیا۔ جمعہ کو کیس کی سماعت کے بعد مشرقی بردوان ڈسٹرکٹ کورٹ نے سنسنی خیز فیصلہ سنایا۔ مشرقی بردوان ڈسٹرکٹ مجسٹریٹ کے بنگلے کو ضبط کرنے کا حکم دیا گیا ہے۔ 

مقامی ذرائع کے مطابق سوشانت کمار گوسوامی نامی شخص نے 2007 میں درگاپور ایکسپریس وے کی توسیع کے لیے زمین دی تھی۔ لیکن حکومت کی طرف سے انہیں کوئی رقم نہیں دی گئی۔ جس کی وجہ سے انہوں نے عدالت سے رجوع کیا۔ اس کیس کی سماعت کے بعد



عدالت نے 2010 میں متعلقہ مالک مکان کو اس وقت کے مارکیٹ ریٹ کے مطابق 26 لاکھ روپے ادا کرنے کا حکم دیا۔ لیکن پھر بھی اس شخص کو رقم نہیں ملی۔ اس نے 2015 میں عدالت سے رجوع کیا اور شکایت کی کہ اسے دوبارہ رقم نہ ملنے پر مجبور کیا گیا۔ اس وقت اس زمین کی مارکیٹ ویلیو تقریباً 54 لاکھ روپے تک بڑھ گئی۔

2023 میں سوشانت کمار گوسوامی کے خاندان نے پھر سے عدالت میں دعویٰ کیا کہ زمین کی مارکیٹ قیمت تقریباً 2 کروڑ روپے ہے۔ جمعہ کو عدالت نے کیس کا فیصلہ سناتے ہوئے مشرقی بردوان کے ضلع کمشنر کے بنگلے کو ضبط کرنے کا حکم دیا۔ مشرقی بردوان ڈسٹرکٹ کورٹ کے جج نے کہا کہ وہ بنگلہ بیچ کر زمیندار کے خاندان کو رقم دی جائے گی۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.