the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے

بابری مسجد کا انہدام

Tue 06 Dec 2022, 17:45:17
ذرائع:

آج ہی کے دن بابری مسجد کا انہدام غیر قانونی طور پر وشو ہندو پریشد اور اس سے منسلک تنظیموں کے کارکنوں کے ایک بڑے گروپ کے ذریعہ 6 دسمبر 1992 کو کیا گیا تھا۔ اتر پردیش کے شہر ایودھیا میں 16ویں صدی کی بابری مسجد ایک طویل سماجی و سیاسی تنازعہ کا شکار رہی تھی، اور ہندو قوم پرست تنظیموں کی جانب سے منعقد کی گئی ایک سیاسی ریلی پرتشدد ہو جانے کے بعد اسے نشانہ بنایا گیا۔

ہندو روایت میں ایودھیا شہر رام کی جائے پیدائش ہے۔ 16ویں صدی میں ایک مغل جرنیل میر باقی نے ایک مسجد تعمیر کروائی تھی جسے بابری مسجد کے نام سے جانا جاتا ہے اس جگہ پر جسے کچھ ہندوؤں نے رام جنم بھومی یا رام کی جائے پیدائش کے نام سے پہچانا تھا۔ آرکیالوجیکل سروے آف انڈیا کا کہنا ہے کہ مسجد اس زمین پر بنائی گئی تھی جہاں پہلے ایک غیر اسلامی ڈھانچہ موجود تھا۔[2][3]



1980 کی دہائی میں، وشو ہندو پریشد (VHP) نے اس جگہ پر رام کے لیے وقف ایک مندر کی تعمیر کے لیے ایک مہم شروع کی، جس میں بھارتیہ جنتا پارٹی (BJP) اس کی سیاسی آواز تھی۔ اس تحریک کے ایک حصے کے طور پر کئی ریلیاں اور مارچ نکالے گئے، جن میں ایل کے اڈوانی کی قیادت میں رام رتھ یاترا بھی شامل ہے۔

6 دسمبر 1992 کو وی ایچ پی اور بی جے پی نے اس مقام پر ایک ریلی نکالی جس میں 150,000 لوگ شامل تھے۔ ریلی پرتشدد ہو گئی، اور ہجوم نے سکیورٹی فورسز کو گھیر لیا اور مسجد کو توڑ دیا۔ اس واقعے کی بعد میں کی گئی تحقیقات میں 68 افراد کو ذمہ دار پایا گیا، جن میں بی جے پی اور وی ایچ پی کے کئی لیڈر شامل ہیں۔ انہدام کے نتیجے میں ہندوستان کی ہندو اور مسلم برادریوں کے درمیان کئی مہینوں کے درمیان فرقہ وارانہ فسادات ہوئے، جس کے نتیجے میں کم از کم 2,000 افراد ہلاک ہوئے۔ پاکستان اور بنگلہ دیش میں ہندوؤں کے خلاف انتقامی تشدد بھی ہوا۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
خصوصی میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.