the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
ذرائع:



نئی دہلی: دہلی کے وزیر اعلی اروند کیجریوال نے آج لیفٹیننٹ گورنر وی کے سکسینہ کو مشورہ دیا کہ وہ "ڈانٹ" اور "محبت کے خطوط" پر نرمی کریں اور "تھوڑا ٹھنڈا کریں"۔

"جس قدر ایل جی صاحب مجھے روزانہ ڈانٹتے ہیں، میری بیوی بھی نہیں کرتی۔ پچھلے چھ مہینوں میں میری بیوی نے مجھے اتنے محبت نامہ نہیں لکھے جتنے ایل جی صاحب نے لکھے ہیں۔ تھوڑا سا ٹھنڈا کرنے کے لئے،" AAP پارٹی کے صدر نے ہندی میں ایک ٹویٹ میں کہا۔

تبادلے کے جاری گھوٹالے بمقابلہ گھوٹالے کے سلسلے کا ایک حصہ، مسٹر کیجریوال کا یہ ٹویٹ ایک دن بعد آیا ہے جب ان کے نائب منیش سیسوڈیا -- مرکزی ایجنسیوں کے ذریعہ "شراب گھوٹالہ" کی جانچ میں ملزم



ہیں -- انہو نے لیفٹیننٹ گورنر کو ایک سخت خط بھیجا ہے، جس کا تقرر کیا گیا ہے۔ بی جے پی کے زیر انتظام مرکزی حکومت۔ انہوں نے لکھا، "دہلی کے بی جے پی کے زیر انتظام میونسپل باڈیز میں 6,000 کروڑ روپے کا گھوٹالہ ہوا ہے، لیکن آپ کو یہ نظر نہیں آرہا کیونکہ اس میں بی جے پی ملوث ہے۔"
مسٹر سکسینہ نے کوئی جواب نہیں دیا۔ بی جے پی نے گھوٹالے کے الزامات کو "محض سیاسی مایوسی" قرار دیتے ہوئے مسترد کر دیا ہے۔

تبصرہ کریں
لیفٹیننٹ گورنر کا تازہ ترین شاٹ اس وقت تھا جب انہوں نے منگل کے روز دہلی کی مفت بجلی کی اسکیم کی تحقیقات کا حکم دیا، جو کہ وزیر اعلیٰ اروند کیجریوال اور AAP کا سیلنگ پوائنٹ ہے کیونکہ وہ پی ایم نریندر مودی کی آبائی ریاست گجرات میں کامیابی کا تعاقب کر رہے ہیں۔ اس سال کے آخر میں.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
خصوصی میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.