the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کے خیال میں سیاست میں ریٹائرمنٹ کی عمر ہونی چاہیے؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
ذرائع:

وارانسی: ریاستی مدرسہ بورڈ کے چیئرمین جاوید نے الزام لگایا کہ مدارس کی مبینہ غیر ملکی فنڈنگ کی جاری تحقیقات میں جب انہیں فریق بنایا گیا، تحقیقاتی رپورٹوں کو ان سے دور رکھا جا رہا ہے۔

جاوید نے دعویٰ کیا کہ 11 ماہ قبل مدارس کے خلاف تحقیقات کے دوران ایک بڑا ہنگامہ ہوا تھا اور سیاست دانوں اور یہاں تک کہ سرکاری عہدیداروں کے ایک حصے نے اسلامی مدارس کو تحقیقات کے دائرے میں لانے پر اعتراض کیا تھا۔

 جاوید نے الزام لگایا کہ "مدراس کے کام کاج کی تحقیقات کے بعد گیارہ ماہ گزر چکے ہیں۔ رپورٹ کا کیا ہوا؟ کیا اسے اسمبلی میں پیش کیا گیا یا پبلک ڈومین میں لایا گیا؟ اگر نہیں تو پھر مدارس کی غیر ملکی فنڈنگ کی غلط معلومات کس نے پھیلائی؟

انہوں نے کہا کہ اتر پردیش میں کل 25,000 مدارس ہیں جن میں سے تقریباً 16,000 تسلیم شدہ اور 8,949 غیر تسلیم شدہ



ہیں۔

انہوں نے بتایا کہ غیر تسلیم شدہ مدارس میں ساڑھے سات لاکھ بچے پڑھتے ہیں۔

مرکز پر طنز کرتے ہوئے انہوں نے الزام لگایا کہ جہاں وزیر اعظم نریندر مودی کی قیادت میں حکومت نے پسماندہ مسلمانوں کا خیال رکھنے کا دعویٰ کیا ہے، وہیں ان غیر تسلیم شدہ مدارس میں پڑھنے والے بچوں کے مستقبل کی فکر نہیں کر رہی ہے۔

"پہلے، حکمران جماعت نے مدارس چلانے کی تحقیقات کے نام پر سستی سیاست کی۔ اب، نیپال کی سرحد پر مدارس کی تحقیقات کی بات ہو رہی ہے، ان الزامات کے درمیان کہ وہ غیر ملکی فنڈز سے چل رہے ہیں۔ اس پر ایک اعلیٰ سطحی میٹنگ لکھنؤ میں ہوگی اور اس کی صدارت اینٹی ٹیررسٹ اسکواڈ کے سربراہ کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ 1995 کے بعد سے گزشتہ 28 سالوں میں مدارس کو محکمہ تعلیم سے الگ کیا گیا تھا، لیکن اب مظفر نگر کے 12 مدارس کو نوٹس جاری کیے گئے ہیں۔





اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
مذہبی میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2024 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.