the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
ذرائع:

ٹماٹر لائکوپین نامی مادے سے بھرے ہوتے ہیں۔ یہ انہیں ان کا چمکدار سرخ رنگ دیتا ہے اور سورج کی الٹرا وایلیٹ شعاعوں سے بچانے میں مدد کرتا ہے۔ اسی طرح، یہ آپ کے خلیات کو نقصان سے بچانے میں مدد کر سکتا ہے۔ ٹماٹر میں پوٹاشیم، وٹامن بی اور ای اور دیگر غذائی اجزاء بھی ہوتے ہیں۔

قوت مدافعت
لائکوپین ایک اینٹی آکسیڈینٹ ہے -- یہ فری ریڈیکلز نامی مالیکیولز سے لڑتا ہے جو آپ کے خلیات کو نقصان پہنچا سکتے ہیں اور آپ کے مدافعتی نظام کو متاثر کر سکتے ہیں۔ اس کی وجہ سے، لائکوپین میں زیادہ غذائیں، جیسے ٹماٹر، آپ کو پھیپھڑوں، معدے یا پروسٹیٹ کے کینسر کا خطرہ کم کر سکتی ہیں۔ کچھ تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ وہ لبلبہ، بڑی آنت، گلے، منہ، چھاتی اور گریوا میں بھی بیماری کو روکنے میں مدد کرسکتے ہیں۔

دل
لائکوپین آپ کے LDL، یا خراب کولیسٹرول کے ساتھ ساتھ آپ کے بلڈ پریشر کو کم کرنے میں بھی مدد کر سکتا ہے۔ اور یہ آپ کے دل کی بیماری کے امکانات کو کم کر سکتا ہے. ٹماٹر میں موجود دیگر غذائی اجزاء، جیسے وٹامن بی اور ای اور فلیوونائڈز کہلانے والے اینٹی آکسیڈنٹس، آپ کے دل کی صحت کو بھی بڑھا سکتے ہیں۔

آنکھیں
ٹماٹروں میں lutein اور zeaxanthin نامی مادے ہوتے ہیں جو اسمارٹ فونز اور کمپیوٹرز جیسے ڈیجیٹل آلات سے بنی نیلی روشنی سے آپ کی آنکھوں کو بچانے میں مدد کرسکتے ہیں۔ وہ آپ کی آنکھوں کو تھکاوٹ محسوس کرنے اور آنکھوں کے دباؤ سے سر درد کو کم کرنے میں بھی مدد کرسکتے ہیں۔ 

پھیپھڑے
کچھ مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ ٹماٹر ان لوگوں کے لیے مددگار ثابت ہو سکتا ہے جنہیں دمہ ہے اور وہ ایمفیسیما کو روکنے میں مدد



کر سکتے ہیں، ایسی حالت جو آپ کے پھیپھڑوں میں ہوا کے تھیلوں کو آہستہ آہستہ نقصان پہنچاتی ہے۔ اس کی وجہ یہ ہو سکتی ہے کہ لائکوپین، لیوٹین، اور زیکسینتھین، دیگر اینٹی آکسیڈنٹس کے علاوہ تمباکو کے دھوئیں میں موجود نقصان دہ مادوں سے لڑتے ہیں، جو کہ واتسفیتی کی سب سے بڑی وجہ ہے۔ سائنسدان ان اثرات کے بارے میں مزید جاننے کی کوشش کر رہے ہیں۔

خون کی وریدوں
اپنی خوراک میں زیادہ ٹماٹر شامل کرنے سے آپ کو فالج کا خطرہ کم ہو سکتا ہے، یہ اس وقت ہوتا ہے جب آپ کے دماغ کے کسی حصے میں خون کا بہاؤ منقطع ہو جاتا ہے۔ مطالعے سے پتہ چلتا ہے کہ وہ سوزش کو کم کرسکتے ہیں، آپ کے مدافعتی نظام کو بڑھا سکتے ہیں، آپ کے کولیسٹرول کی سطح کو کم کرسکتے ہیں، اور آپ کے خون کو جمنے سے روک سکتے ہیں۔ یہ تمام چیزیں فالج کو روکنے میں مدد کر سکتی ہیں۔

زبانی صحت
مطالعات سے پتہ چلتا ہے کہ لائکوپین مسوڑھوں کی بیماریوں کے ساتھ مسوڑھوں کی سوزش اور پیریڈونٹائٹس میں اسی طرح مدد کرتا ہے جس طرح یہ آزاد ریڈیکلز سے لڑ کر کینسر کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔ لیکن بہت سارے کچے ٹماٹر کھانے سے آپ کے دانتوں پر موجود تامچینی کو نقصان پہنچ سکتا ہے -- تیزابیت کی زیادہ مقدار کی وجہ سے -- اور اس کے فوراً بعد برش کرنا اسے مزید خراب کر سکتا ہے۔ برش کرنے سے پہلے کم از کم 30 منٹ انتظار کرنا اچھا خیال ہے۔

جلد
آپ جانتے ہیں کہ ٹوپیاں اور سن اسکرین آپ کو دھوپ سے بچانے میں مدد کر سکتے ہیں۔ ٹھیک ہے، ٹماٹر میں موجود لائکوپین اس کے لیے بھی کچھ کر سکتا ہے، ممکنہ طور پر اسی طرح یہ ٹماٹروں کی حفاظت کرتا ہے۔ یہ سن اسکرین کا متبادل نہیں ہے، اور آپ اسے اپنی جلد پر نہیں لگاتے۔ یہ آپ کے خلیوں پر اندر سے کام کرنے سے مدد کرتا ہے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.