the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی

بالوں کے گرنے کی وجوہات

Fri 07 Oct 2022, 16:50:20
ذرائع:

روزانہ 100 بالوں کا گرنا ایک عام سی بات ہے۔ کھوئے ہوئے follicles کی جگہ نئے بالوں کے follicles ہوتے ہیں۔ بالوں کا گرنا ایک تشویش کا باعث بن جاتا ہے اگر بالوں کی نشوونما کا قدرتی چکر متاثر ہو۔ ذیل میں خواتین میں بالوں کے گرنے کی کچھ وجوہات ہیں:

1. موروثی عوامل
خواتین کا گنج پن خواتین میں بالوں کے گرنے کی موروثی شکل ہے۔ اس کے نتیجے میں عموماً خواتین میں بالوں کی لکیریں بتدریج کم ہوتی ہیں اور بالوں کا پتلا ہونا۔

2. طبی حالات یا ہارمونل تبدیلیاں
حمل یا بعد از پیدائش کے دوران ہارمونل تبدیلیاں ہو سکتی ہیں۔ الوپیسیا ایریاٹا جیسی طبی حالتیں بالوں کے گرنے کا سبب بنتی ہیں۔

3. ادویات
بالوں کا گرنا کینسر، دل کے مسائل اور ڈپریشن کے لیے مخصوص دوا کے استعمال کا ایک ضمنی اثر ہے۔

4. تناؤ
تناؤ کے نتیجے میں بال گر بھی سکتے ہیں، لیکن یہ ایک عارضی واقعہ ہے۔

5. کیمیکل
بالوں کا اسٹائل اور علاج جو کیمیکل مصنوعات کا استعمال کرتے ہیں بال گرنے کا سبب بن سکتے ہیں۔


بالوں کی نشوونما کے لیے ورزش...

1. ٹہلنا
کھوپڑی میں خون کی گردش کو تیز کرنے سے بالوں کی نشوونما میں مدد ملتی ہے۔ ہفتے میں کم از کم تین بار قلبی ورزشوں کی باقاعدہ مشق آپ کے خون کی گردش کو بہتر بنانے میں مدد دیتی ہے۔ جاگنگ دل کی دھڑکن کو بڑھا کر جسم میں خون کے بہاؤ کو پمپ کرنے میں مدد کرتی ہے لیکن جارحانہ انداز میں نہیں۔

2. ونڈ ریلیفنگ پوز
یہ پوز آنتوں کی حرکت کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔ جیسے جیسے جسم میں زہریلے مواد بڑھتے ہیں، یہ مجموعی صحت اور بالوں کی صحت کو متاثر کرتا ہے۔ اس پوز کی مشق کرنے کے لیے، گھٹنوں کو سینے تک کھینچیں اور انہیں جلدی سے گلے لگائیں۔ اس پوزیشن کو دس سیکنڈ تک رکھیں، پھر سانس لیں اور باہر نکالیں۔ آپ کو اسے تقریباً 20 بار دہرانا چاہیے۔

3. کھوپڑی کی مالش
ایک آسان لیکن موثر تکنیک، کھوپڑی کا مساج بالوں کے پٹکوں کو متحرک کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اپنے فارغ وقت میں یا شاور میں کھوپڑی کی مالش کی مشق کریں۔ سر کی مناسب مالش کے لیے انگلیوں کو کھوپڑی کے اوپری اطراف میں رکھ کر ان کی حرکت کی ضرورت ہوتی ہے۔ انگلیوں کو آگے پیچھے رگڑنے کے بعد تھوڑا سا دباؤ ڈالیں۔ اس کے



علاوہ، چھوٹے سرکلر تحریکوں کی مشق کریں.

4. کھڑے فولڈ پوز
یہ یوگا پوز پریشانی اور تناؤ کو دور کرتا ہے۔ تناؤ بالوں کے گرنے کی وجہ ہونے کی وجہ سے، اپنے تناؤ کی سطح کو ڈائل کرنے کے لیے ورزش کرنا بہت ضروری ہے۔ مشق کرنے کے لیے، اپنے پیروں پر اٹھیں اور جھکیں۔ آپ اپنی ناک کو گھٹنوں تک بھی چھو سکتے ہیں اور اپنے ہاتھ پیروں کے گرد رکھ سکتے ہیں۔ پوز کو پکڑے ہوئے، سانس لینا جاری رکھیں اور گہرائی سے سانس چھوڑیں۔ اس پوز کو 30 سیکنڈ تک جاری رکھیں۔

5. اونٹ کا پوز
یہ آپ کے خون کے خلیوں کو زندہ کرنے کے لیے ایک بہترین پوز ہے۔ اس پوز کی مشق کرنے کے لیے، اپنے گھٹنوں کے بل نیچے جائیں اور آہستہ آہستہ پیچھے کی طرف جھکیں۔ بہتر سہارا حاصل کرنے کے لیے اپنے ہاتھ ٹخنوں پر رکھیں۔ آپ کو اونٹ کے پوز کو 15-30 سیکنڈ تک رکھنا چاہیے۔ آپ کے جسم میں ایک محراب حاصل کرنے سے خون کے خلیات کو متحرک کرنے میں مدد ملے گی، اس طرح آپ کے خون کی گردش بہتر ہوگی۔

6. طاقت کی تربیت
اگر آپ اعلی توانائی کی مشقوں کے پرستار نہیں ہیں، تو آپ طاقت کی تربیت آزما سکتے ہیں۔ ورزش آپ کے دل کی دھڑکن کو تیز کرتی ہے اور خون کو حرکت دیتا ہے۔ 

7. گردن کی مشقیں
بالوں کی نشوونما میں مدد کے لیے اپنی گردن کے پٹھوں کو ورزش کرنا بہت ضروری ہے کیونکہ یہ آپ کی گردن کے پٹھوں کے گرد دباؤ کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔ ان میں سر کی سادہ حرکتیں شامل ہو سکتی ہیں جیسے سامنے سے پیچھے یا ایک طرف۔ زیادہ سے زیادہ فوائد کو یقینی بنانے کے لیے دن میں ایک یا دو بار ان مشقوں کی مشق کریں۔

8. سر کا الٹا ہونا
ہیڈ اسٹینڈ یا الٹا پوز بالوں کو مزید چمکدار بنانے میں مدد کرتا ہے کیونکہ یہ آپ کے سر میں خون کے بہاؤ کو فروغ دیتا ہے۔ ہیڈ اسٹینڈ آپ کو کھوپڑی میں خون اور دیگر غذائی اجزاء کی نقل و حرکت کو بڑھا کر بالوں کے پٹکوں کو آرام اور تحریک دینے میں بھی مدد کرے گا۔

9. بالوں کو برش کرنا
اپنے بالوں کو صحیح طریقے سے برش کرنا بالوں کو دوبارہ اگانے کی ایک اچھی ورزش ہے۔ کھوپڑی میں قدرتی تیل ہوتا ہے جو برش کرتے وقت بالوں کے پتیوں میں پھیل جاتا ہے۔ اچھے برش کا استعمال کرکے، آپ ان تیلوں کو متحرک کرسکتے ہیں۔ برش کرنے سے کھوپڑی تک خون کے بہاؤ کو بھی تحریک ملتی ہے اور بالوں کے پٹکوں کو بھرپور غذائیت ملتی ہے جو بالوں کی نشوونما کو یقینی بناتے ہیں۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.