the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی

پیدل چلنے کے فائدے

Thu 06 Oct 2022, 20:10:34
ذرائع:


1. کیلوریز جلائیں۔
چہل قدمی آپ کو کیلوریز جلانے میں مدد دے سکتی ہے۔ کیلوری جلانے سے آپ کو وزن برقرار رکھنے یا کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔
آپ اوپر کی طرف چلتے ہوئے اس سے زیادہ کیلوریز جلائیں گے جتنا آپ کسی ہموار سطح پر جلیں گے

2. دل کو مضبوط کرتا ہے 
ہفتے میں پانچ دن روزانہ کم از کم 30 منٹ چہل قدمی کرنا آپ کے دل کی بیماری کے خطرے کو تقریباً 19 فیصد تک کم کر سکتا ہے۔ اور جب آپ روزانہ پیدل چلنے کا دورانیہ یا فاصلہ بڑھاتے ہیں تو آپ کا خطرہ اور بھی کم ہو سکتا ہے۔

3. آپ کے بلڈ شوگر کو کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔
کھانے کے بعد تھوڑی سی چہل قدمی کرنے سے آپ کے بلڈ شوگر کو کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

ایک چھوٹی سی تحقیق سے پتا چلا ہے کہ دن میں تین بار 15 منٹ کی چہل قدمی (ناشتے، دوپہر کے کھانے اور رات کے کھانے کے بعد) خون میں شکر کی سطح کو دن کے دوران کسی اور مقام پر 45 منٹ کی چہل قدمی سے زیادہ بہتر کرتی ہے۔

کھانے کے بعد چہل قدمی کو اپنے معمولات کا باقاعدہ حصہ بنانے پر غور کریں۔ یہ آپ کو دن بھر ورزش کرنے میں بھی مدد کر سکتا ہے۔

4. جوڑوں کے درد کو کم کرتا ہے۔
چلنے سے آپ کے گھٹنوں اور کولہوں سمیت جوڑوں کی حفاظت میں مدد مل سکتی ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ یہ جوڑوں کو سہارا دینے والے پٹھوں کو چکنا اور مضبوط کرنے میں مدد کرتا ہے۔

پیدل چلنا گٹھیا کے ساتھ رہنے والے لوگوں کے لیے بھی فوائد فراہم کر سکتا ہے، جیسے کہ درد کو کم کرنا۔ اور ہفتے میں 5 سے 6 میل پیدل چلنا بھی گٹھیا کو روکنے میں مددگار ہو سکتا ہے۔

5. قوت مدافعت کو بڑھاتا ہے۔
چہل قدمی آپ کے زکام یا فلو کے خطرے کو کم کر سکتی ہے۔

ایک مطالعہ نے فلو کے موسم کے دوران 1,000 بالغوں کا سراغ لگایا۔ وہ لوگ جو روزانہ 30 سے ​​45 منٹ تک اعتدال کی رفتار سے چلتے تھے ان میں مجموعی طور پر 43 فیصد کم بیمار دن اور کم اوپری سانس کی نالی کے انفیکشن تھے۔
اگر وہ بیمار ہو گئے تو ان کی علامات بھی کم ہو گئیں۔ اس کا مطالعہ میں ان بالغوں سے موازنہ کیا گیا جو بیٹھے بیٹھے تھے۔
ان فوائد کا تجربہ کرنے کے لیے روزانہ چہل قدمی کرنے کی کوشش کریں۔ اگر آپ سرد آب و ہوا میں رہتے ہیں، تو آپ ٹریڈمل پر یا انڈور مال کے ارد گرد چلنے کی کوشش کر سکتے ہیں۔

6. توانائی کو فروغ دیتا ہے  
جب آپ تھکے ہوئے ہوں تو سیر کے لیے جانا ایک کپ کافی پینے سے



زیادہ موثر توانائی کو فروغ دے سکتا ہے۔
پیدل چلنے سے جسم میں آکسیجن کا بہاؤ بڑھتا ہے۔ یہ cortisol، epinephrine، اور norepinephrine کی سطح کو بھی بڑھا سکتا ہے۔ یہ وہ ہارمون ہیں جو توانائی کی سطح کو بلند کرنے میں مدد کرتے ہیں۔

7. مزاج کو بہتر بنائیں
پیدل چلنے سے آپ کی دماغی صحت میں مدد مل سکتی ہے۔ سٹڈیز ٹرسٹڈ ماخذ بتاتے ہیں کہ یہ بے چینی، ڈپریشن اور منفی موڈ کو کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ یہ خود اعتمادی کو بھی بڑھا سکتا ہے اور سماجی انخلاء کی علامات کو کم کر سکتا ہے۔
ان فوائد کا تجربہ کرنے کے لیے، ہفتے میں تین دن 30 منٹ تیز چہل قدمی یا دیگر اعتدال پسند ورزش کا ہدف بنائیں۔ آپ اسے 10 منٹ کی تین چہل قدمی میں بھی توڑ سکتے ہیں۔

8.  زندگی کو بڑھا تا ہے 
تیز رفتاری سے چلنا آپ کی زندگی کو بڑھا سکتا ہے۔ محققین نے پایا کہ سست رفتار کے مقابلے اوسط رفتار سے چلنے کے نتیجے میں مجموعی طور پر موت کا خطرہ 20 فیصد کم ہوتا ہے۔
لیکن تیز یا تیز رفتار سے چلنے سے (کم از کم 4 میل فی گھنٹہ) خطرہ 24 فیصد کم ہو گیا۔ اس تحقیق میں موت کی مجموعی وجوہات، دل کی بیماری، اور کینسر سے ہونے والی موت جیسے عوامل کے ساتھ تیز رفتاری سے چلنے کی وابستگی کو دیکھا گیا۔

9. اپنی ٹانگوں کو ٹون کریں۔
چہل قدمی آپ کی ٹانگوں کے پٹھوں کو مضبوط بنا سکتی ہے۔ مزید طاقت پیدا کرنے کے لیے، کسی پہاڑی علاقے میں یا ٹریڈمل پر جھکاؤ کے ساتھ چلیں۔ یا سیڑھیوں کے ساتھ راستے تلاش کریں۔
اس کے علاوہ دیگر کراس ٹریننگ سرگرمیوں جیسے سائیکلنگ یا جاگنگ کے ساتھ پیدل چلنے کا کاروبار کریں۔ آپ مزاحمتی مشقیں بھی کر سکتے ہیں جیسے اسکواٹس، پھیپھڑے اور ٹانگوں کے کرل کو مزید ٹون کرنے اور اپنے ٹانگوں کے پٹھوں کو مضبوط کرنے کے لیے۔

10. تخلیقی سوچ
چہل قدمی آپ کے سر کو صاف کرنے اور تخلیقی طور پر سوچنے میں آپ کی مدد کر سکتی ہے۔
ایک مطالعہ جس میں چار تجربات شامل تھے ان لوگوں کا موازنہ کیا گیا جو چلتے پھرتے یا بیٹھے ہوئے نئے خیالات کے بارے میں سوچنے کی کوشش کر رہے تھے۔ محققین نے پایا کہ شرکاء نے پیدل چلتے وقت بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کیا، خاص طور پر باہر چہل قدمی کے دوران۔
محققین نے یہ نتیجہ اخذ کیا کہ چہل قدمی خیالات کا ایک آزاد بہاؤ کھولتا ہے اور تخلیقی صلاحیتوں کو بڑھانے اور ایک ہی وقت میں جسمانی سرگرمی حاصل کرنے کا ایک آسان طریقہ ہے۔

اگلی بار جب آپ کام پر کسی پریشانی میں پھنس جائیں تو اپنے ساتھیوں کے ساتھ واکنگ میٹنگ شروع کرنے کی کوشش کریں .
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.