the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے
ذرائع:

بالوں کے لیے بادام کے تیل کے فوائد اور استعمال

بادام کو ایک وجہ سے 'کنگ آف نٹس' کہا جاتا ہے! بادام کا تیل گری دار میوے کو دبانے سے نکالا جاتا ہے اور جلد کے ساتھ ساتھ بالوں کے لیے بھی کئی طرح کے فائدے رکھتا ہے۔ آج ہم بالوں کے لیے بادام کے تیل کے استعمال اور اس کے فوائد کے بارے میں بات کریں گے۔

 ہر کوئی صحت مند نظر آنے والے، گھنے بالوں کی خواہش رکھتا ہے۔ اگرچہ صحت مند بالوں کی دیکھ بھال کے اچھے نظام کے ساتھ مل کر غذا کا نتیجہ ہیں۔ اگر آپ اپنے بالوں کے علاج کے لیے اچھے تیل کی تلاش میں ہیں تو بادام کا تیل صحیح انتخاب ہے۔

بادام کے تیل میں وٹامن ای، وٹامن اے، ضروری فیٹی ایسڈ، پروٹین، پوٹاشیم اور زنک ہوتا ہے۔ وٹامنز اور غذائی اجزاء کا پاور ہاؤس، آپ کے بالوں کی دیکھ بھال کے نظام میں شامل کرنا ایک اچھا انتخاب بناتا ہے۔

کیا بادام کا تیل بالوں کے گرنے کے علاج میں مفید ہے؟
ہاں لیکن ایک حد تک۔ بالوں کے گرنے کی بہت سی وجوہات ہو سکتی ہیں جن میں غذائی کمی، ہارمونل عدم توازن، صحت کے کچھ حالات یا جاری طبی علاج وغیرہ شامل ہو سکتے ہیں۔ لہٰذا بالوں کے گرنے کو کم کرنے کے لیے بالوں کے تیل یا علاج پر انحصار کرنا تھوڑا مایوس کن ہو سکتا ہے۔

بادام کے تیل میں وٹامن ای کے مواد کی وجہ سے، یہ کھوپڑی کو اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات پیش کرتا ہے۔ بادام کے تیل کا باقاعدہ استعمال بالوں کے گرنے کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا



ہے۔ بالوں کے گرنے کے علاج کے لیے بادام کے تیل کے چند قطروں کے ساتھ سر کی ہلکی مالش کرنا فائدہ مند ہوگا۔

بالوں کے لیے بادام کا تیل کیسے استعمال کریں؟
بالوں کے لیے بادام کے تیل کا استعمال اتنا ہی آسان ہوسکتا ہے جتنا کہ اس کا استعمال کھوپڑی کی ہلکی مالش کے لیے یا نہانے کے بعد بالوں کے لیے کنڈیشنر کے طور پر۔ بادام کے تیل کے چند قطرے اس کے فوائد حاصل کرنے کے لیے کافی ہیں۔ جب کچھ دیگر اجزاء کے ساتھ ملایا جائے تو آپ اسے کنڈیشنر کے طور پر یا کھوپڑی کے محرک کے طور پر استعمال کرسکتے ہیں۔ آئیے بالوں کے لیے بادام کا تیل استعمال کرنے کے کچھ طریقے دیکھتے ہیں۔

ایک چائے کا چمچ ایلو جیل آدھا چائے کا چمچ ٹھنڈے دبائے ہوئے بادام کے تیل میں ملا کر ہلکے سے ہلائیں۔ اسے بالوں کے ماسک کے طور پر لگائیں اور شیمپو سے پہلے آدھے گھنٹے کے لیے چھوڑ دیں۔ معمول کے مطابق شیمپو کریں اور بغیر کسی گرمی کے بالوں کو عام طور پر خشک کریں۔
ایک چائے کا چمچ بادام کے تیل میں 2 قطرے روزمیری اسینشل آئل کے ساتھ ملائیں۔ رات کے وقت کھوپڑی کے مساج کے علاج کے طور پر استعمال کریں۔ اگلے دن ہلکے شیمپو سے دھو لیں۔ براہ کرم ہمیشہ کیریئر آئل میں ضروری تیل کو پتلا کرنا یاد رکھیں اور براہ راست کھوپڑی یا جلد پر استعمال نہ کریں۔ کسی بھی ضروری تیل کا استعمال کرتے وقت ہمیشہ پیچ ٹیسٹ کریں۔
بادام کے تیل کے 2-3 قطرے لیں اور شیمپو کے بعد گیلے بالوں پر لگائیں۔ یہ جھرجھری کو کم کرتے ہوئے نمی کو برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.