the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

فاروق عبداللہ نے کہا کہ مسئلہ کشمیر اس وقت تک حل نہیں ہوگا جب تک ہم اپنے پڑوسی سے بات نہیں کریں گے۔

متفق
متفق نہیں
کہہ نہیں سکتے

فضائی آلودگی

Sat 03 Dec 2022, 18:45:45
(اعتماد)

فضائی آلودگی کسی بھی کیمیائی، جسمانی یا حیاتیاتی ایجنٹ کے ذریعہ اندرونی یا بیرونی ماحول کی آلودگی ہے جو ماحول کی قدرتی خصوصیات کو تبدیل کرتی ہے۔

گھریلو دہن کے آلات، موٹر گاڑیاں، صنعتی سہولیات اور جنگل کی آگ فضائی آلودگی کے عام ذرائع ہیں۔ صحت عامہ کی اہم تشویش کے آلودگیوں میں ذرات، کاربن مونو آکسائیڈ، اوزون، نائٹروجن ڈائی آکسائیڈ اور سلفر ڈائی آکسائیڈ شامل ہیں۔ بیرونی اور اندرونی فضائی آلودگی سانس اور دیگر بیماریوں کا سبب بنتی ہے اور یہ بیماری اور اموات کے اہم ذرائع ہیں۔

ڈبلیو ایچ او کے اعداد و شمار سے پتہ چلتا



ہے کہ تقریباً تمام عالمی آبادی (99٪) ہوا میں سانس لیتی ہے جو ڈبلیو ایچ او کے رہنما خطوط کی حدود سے تجاوز کرتی ہے اور اس میں آلودگی کی اعلی سطح ہوتی ہے، کم اور درمیانی آمدنی والے ممالک سب سے زیادہ متاثر ہوتے ہیں۔

ہوا کے معیار کا عالمی سطح پر زمین کی آب و ہوا اور ماحولیاتی نظام سے گہرا تعلق ہے۔ فضائی آلودگی کے بہت سے محرکات بھی گرین ہاؤس گیسوں کے اخراج کے ذرائع ہیں۔ فضائی آلودگی کو کم کرنے کی پالیسیاں، اس لیے، آب و ہوا اور صحت دونوں کے لیے جیت کی حکمت عملی پیش کرتی ہیں، جو فضائی آلودگی سے منسوب بیماریوں کے بوجھ کو کم کرتی ہیں، اور ساتھ ہی ساتھ موسمیاتی تبدیلی کے قریب اور طویل مدتی تخفیف میں حصہ ڈالتی ہیں۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.owaisihospital.com/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2023 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.