the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com



سویرے چاہے جلدی اسکول جانا ہو یا آفس. کیا کرتے ہو؟ بس بریڈ کھایا اور نکل لئے. لیکن پتہ چلے کہ بریڈ کھانے سے کینسر ہو سکتا ہے تو اگلی صبح کھا سکتے ہو؟

آپ کہو گے، روٹی تو آٹے-میدے سے بنتی ہے. اسی سے روٹی بھی بنتی ہے. اس سے تو کسی کو نہیں ہوتا کینسر. اتنا سب سمجھتے ہیں. لیکن کینسر کا خطرہ آٹے سے نہیں، روٹی بنانے میں یوز ہونے والے کیمیکلز سے ہے. دو کیمیکل ہیں. ایک کا نام ہے پوٹاشیم برومٹ اور دوسرا، پوٹاشیم ايوڈیٹ. 'سینٹر فار سائنس اینڈ اےنوايرنمٹ' کی ایک اسٹڈی میں یہ بات سامنے آئی ہے.


امریکہ، انگلینڈ، کینیڈا، آسٹریلیا، چین، سری لنکا، برازیل، نائیجیریا، پیرو، کولمبیا جیسے تمام ممالک میں ان کیمیکلس کے استعمال پر روک ہے. وہاں کوئی بریڈ یا بیکری کی دوسری چیزیں بنانے میں ان کا استعمال کرے تو جیل ہو جاتی ہے. پر انڈیا میں تو جانتے ہی ہیں. سب پیسے کا کھیل ہے.

ایک ادارہ ہے FSSAI. جو ملک میں کھانے پینے کی چیزوں پر نگرانی رکھتی ہے. اس معاملے میں ابھی تک اس کا رویہ جھجھک رہا ہے. بریڈ والی سٹڈی کرنے والی ادارے میں رسرچر ہیں چدربھوش. جن حساب سے پوٹاشیم بروموٹ سے پیٹ کے کینسر اور گردے کی پتھری جیسی بیماری ہو سکتی ہے. اسی طرح پوٹاشیم ايوڈےٹ ہونے سے جسم میں ضرورت سے زیادہ آئوڈین جاتا ہے. نتیجہ تائرواڈ گلینڈ میں رکاوٹ ہونے لگتی ہے. اور روٹی تو ہے ہی ایسی چیز. جسے لوگ روز ہی کھاتے ہیں. تو اس سے ہونے والے خطرے کو نظر انداز نہیں کیا جا سکتا.

وائٹ بریڈ سے خطرہ زیادہ ہے

نقصان دہ کیمیکلس کی تحقیقات سے یہ بھی پتہ چلا کہ زیادہ سفید اور نرم نظر آنے والے بریڈ زیادہ خطرناک ہیں. وہیں براؤن روٹی اور ملٹی گران بریڈ میں نقصان دہ کیمیکلس کی مقدار کم پائی گئی.

کیوں یوز کرتی ہیں کمپنیاں؟

بریڈ تو تبھی سے زیادہ بكیگي جب سفید اور نرم ہو جائے گا. کمپنیاں بریڈ بنانے والے آٹے میں ان کیمیکلس کو ملاتی ہیں کیونکہ ان سے بریڈ سفید اور نرم ہوتا ہے. اور بہتر طریقے سے پھولتا ہے.

بڑے بڑے کھلاڑی بھی شامل ہیں

تحقیقات کے لئے دہلی میں مختلف جگہ سے بریڈ کے 38 نمونے اٹھائے گئے تھے. ان میں سے زیادہ تر نمونے میں ایک یا دونوں ہی خطرناک کیمیکل پائے گئے. برٹا نيا، فسل کاٹنے کی مشین گولڈ، انگلش تندور، کامل پریمیم جیسے پاپولر برانڈ کے بریڈ میں بھی یہ کیمیکل پائے گئے. تمام فاسٹ فوڈ اور برگر کے مقبول برانڈ بن اور برگر میں بھی ایسی ہی حالات ملی. اور تو اور یہ کمپنیاں بریڈ کے پیکٹ پر نہیں لكھتي کہ ان بریڈ میں پوٹاشیم برومیٹ اور پوٹاسيم ايوڈےٹ کا یوز ہوا ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ شہریوں کے لئے سنگل کثیر المقاصد شناختی کارڈ کے خیال کی حمایت کرتے ہیں؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.