the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

آپ جس بوتل میں روزانہ پانی پیتے ہیں اور اس کا استعمال طویل وقت تک کرتے رہتے ہیں، کیا آپ نے کبھی سوچا ہے اس کے بار بار استعمال سے کوئی نقصان تو نہیں ہو رہا ہے. آپ کو پتہ ہونا چاہئے اگر آپ کو اپنے پانی کی بوتل شیئر کرتے ہیں تو نقصان دہ بیکٹیریا اس میں بڑھتا جاتا ہے.
آپ پانی پینے کے لئے پلاسٹک کے بوتل کا استعمال کرتے ہیں اور بار بار اس کا استعمال میں لاتے ہیں تو آپ اور آپ کے خاندان کے رکن صحت سے متعلق خطرے میں پڑ سکتے ہیں. کیونکہ کچھ پلاسٹک کی بوتلوں میں کیمیکلس ہوتے ہیں جو آپ کے پینے کے پانی میں گھل جاتا ہے.
اس کا مطلب یہ نہیں ہوتا ہے کہ آپ کو آپ کی بوتل کو دوبارہ استعمال میں نہیں لا سکتے ہیں. اس کے لئے آپ حفظان صحت کا خیال رکھنا ہوگا. ان دنوں پلاسٹک کی بوتلیں پانی پینے کے لئے کافی پاپولر ہیں کیونکہ اسے کہیں بھی لے جانے میں آسان ہوتی ہے. اگر آپ ہر دن اپنی پانی کی بوتل کا بار بار استعمال کرتے ہیں تو یہ ذہن میں رکھیں کہ آپ اپنی بوتل کو گرم صابن والے پانی سے دھو لیں اور ہر یوز کے بعد اسے سکھایے-یاد رکھیں، تمام پلاسٹک کی بوتلیں جب دوبارہ استعمال میں لایا جاتا ہے تو ہاتھ اور منہ سے اس میں بھاری مقدار میں نقصان دہ بیکٹیریا چلا جاتا ہے .

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ شہریوں کے لئے سنگل کثیر المقاصد شناختی کارڈ کے خیال کی حمایت کرتے ہیں؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.