the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم سرما کی طرح گرميا ں بھی موسمی بیماریوں کے ساتھ آتی ہیں. گرمی میں ہونے والی گرمی سے تھکن، لو لگنا، پانی کی کمی ام بیماریاں ہیں. اگر ہم کچھ احتیاطی تدابیر برتیں تو ان بیماریوں سے بچا جا سکتا ہے.
Heat exhaustion گرمی کی ایک عام بیماری ہے جس کے دوران جسم کا درجہ حرارت 37 ڈگری سینٹی گریڈ سے 40 ڈگری سینٹی گریڈ تک ہوتا ہے. چکر آنا، انتہائی پیاس لگنا، کمزوری، سر درد اور تکلیف اس کے اہم علامات ہیں. اس کا علاج فوری طور پر ٹھنڈک دینا اور پانی پی کر پانی کی کمی دور کرنا ہے. اگر Heat exhaustion کا علاج فوری طور پر نہ کیا جائے تو Heat-Stroke ہو سکتا ہے، جو کہ جان لیوا بھی ثابت ہو سکتا ہے.
Heat-Stroke میں جسم کا درجہ حرارت 40 ڈگری سینٹی گریڈ تک بڑھ جاتا ہے، جو کہ اندرونی اعضاء کے طریقہ کار کو تباہ کر سکتا ہے. سٹروک کے مریضوں کو جسم کا درجہ حرارت بہت زیادہ ہوتا ہے، جلد خشک اور گرم ہوتی ہے، جسم میں پانی کی کمی، تیز یا کمزور احساس، چھوٹی دھیمی سانس، بیہوشی تک آ جانے کی نوبت آ جاتی ہے. سٹروک سے بچنے کے لئے دن کے سب سے زیادہ گرمی والے وقت میں گھر سے باہر نہ نکلیں. ضرورت سے زیادہ مقدار میں پانی اور جوس پیں تاکہ جسم میں پانی کی کمی نہ ہو. ڈھیلے-فٹنگ اور ہلکے رنگ کے کپڑے پہنے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ شہریوں کے لئے سنگل کثیر المقاصد شناختی کارڈ کے خیال کی حمایت کرتے ہیں؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.