the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نیویارک: لمبے وقت تک بیٹھے رہنا دل کے لئے ٹھیک نہیں ہوتا. محققین کا کہنا ہے کہ جن میں ایک ہندنژاد بھی ہیں. محققین نے پایا کہ نسوں سے دل کی شریانوں میں کیلشیم کی ذخیرہ بڑھ جاتا ہے، جس سے دل کے دورے کا خطرہ بڑھ جاتا ہے.
ٹیکساس یونیورسٹی کے Southwestern Medical Center' میڈیکل سینٹر کے ایسوسی ایٹ پروفیسر Amit Khera نے بتایا، یہ پہلا مطالعہ ہے جس سے ظاہر ہے کہ دیر تک بیٹھنے اور دل میں atherosclerosis کی تعمیر میں تعلق ہے. روزانہ معمول سے ایک گھنٹہ اضافی بیٹھنے سے coronary artery calcification کا خطرہ بڑھ جاتا ہے.
یہ تحقیق جرنل آف امریکن کالج آف کارڈیالوجی American College of Cardiology میں شائع کیا گیا ہے. محققین کا کہنا ہے کہ روزانہ بیٹھنے کے وقت میں ایک سے دو گھنٹے کی کمی کرنے سے cardiovascular health پر مؤثر مثبت اثر ہوتا ہے. بہت سے لوگوں کی نوکری میز پر بیٹھ کر کام کرنے کی ہوتی ہے، کہیں کہیں تو آٹھ گھنٹے مسلسل بیٹھے رہنا پڑتا ہے. ایسے لوگوں کو مشورہ دیا گیا ہے کہ کام میں بار بار بریک لیتے رہیں. تھوڑی تھوڑی دیر پر اٹھ کر ٹہل لیا کریں.
اس تحقیق میں محققین نے تقریبا 2،000 شرکاء کو شامل کیا اور ان کے پہننے کے لئے ایک آلہ دیا گیا، تاکہ ان کی ہفتے بھر کی سرگرمیوں کے اعداد و شمار ملتا رہے. 
شرکاء نے اوسطا روزانہ 5.1 گھنٹے بیٹھ کر گزارے اور روزانہ کی جسمانی سرگرمی اوسطا صرف 29 منٹ رہی.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ شہریوں کے لئے سنگل کثیر المقاصد شناختی کارڈ کے خیال کی حمایت کرتے ہیں؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.