the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

بھارت میں کورونا وائرس کے مزید کیسوں سے بچنے کے لئے، کیا لاک ڈاؤن کو مزید دو ہفتوں تک بڑھانے کی ضرورت ہے؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نیم کے بارے میں کون نہیں جانتا نیم خود میں اتنے خصوصیات کی حامل ہے کہ جن کا بیان نہیں کیا جا سکتا ہے لیکن یہاں ہم آپ کو نیم کے کچھ انتہائی خاص خصوصیات سے واقف کرا رہے ہیں.
سالوں سے نیم کے پتوں کا مختلف روایتی اور ایوروید ادویات میں استعمال کیا جاتا رہا ہے. کچھ ایسے طریقے جن سے آپ عام اور سنگین بیماریوں سے امداد کے لئے نیم کے پتوں کا استعمال کر سکتے ہیں.
نیم کی پتیوں ہمیں Fungal infections انفیکشن سے بچاتی ہیں جوکہ ہمیں بری طریقے سے پریشان کرتا ہے آنتوں میں انفیکشن کے لئے نیم کا استعمال مؤثر طریقے سے کیا جا سکتا ہے. ساتھ ہی منہ، اور جلد کے انفیکشن سے بھی نیم ہمیں چھٹکارا دلاتی ہے.
نیم کی پتیوں میں اینٹی وائرل خصوصیات پایا جاتا ہے جو وائرل بیماریوں جیسے چکن پاکس اور fowl pox سے لڑنے میں سالوں سے کارگر ہے.
داںتو کی بیماریوں سے لڑنے میں تو نیم کا جواب ہی نہیں نا صرف ہندوستان بلکہ افریقہ میں سالوں سے نیم کا استعمال ٹوتھ پیسٹ میں ہوتا آ رہا ہے.
HIV کے مریضوں کے لئے بھی نیم بہت مفید ہے یہ ایچ آئی وی میں مبتلا مریضوں کی مزاحمت میں اضافہ کرتی ہے ساتھ ہی یہ ایچ آئی وی کے علاج میں Multi Drug کا کام بھی کرتی ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2020 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.