the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

بڑھتی ہوئی گرمی نے لوگوں کے پسینے چھوڑا رکھیں ہیں. ایسے میں لوگ کئی طرح کی بیماریوں کی زد میں آ گئے ہیں. food poisoning ، گرمی، لو گھر میں دستک دے چکی ہے. اس شدید گرمی میں لوگوں کے لئے خود کو صحت مند برقرار رکھنا پہلے سے زیادہ ضروری ہو گیا ہے. ایسے میں انڈین میڈیکل ایسوسی ایشن (آئی ایم اے) نے لوگوں کو لو بچنے کی کی ضرورت بتائی ہے. آئی ایم اے کی جانب سے جاری ایک بیان کے مطابق، ادارے کے اعزازی سیکریٹری جنرل ڈاکٹر KK اگروال نے کہا ہے کہ لو کا اگر وقت رہتے علاج نہیں کیا گیا تو یہ جان لیوا ہو سکتا ہے.
موسم سرما کے مقابلے گرمياں زیادہ بیماریوں کے ساتھ آتی ہے. جہاں موسم سرما میں خود کو صرف سردی سے بچانا اہم کام ہوتا ہے، وہیں موسم گرما میں food poisoning ،Dehydration اور لو کچھ اہم بیماریاں ہوتی ہیں. انہوں نے کہا، "لو کے مریضوں میں تیز بخار، پانی کی کمی اور پسینہ نہ نکلنے کی طرح کی علامات ہیں. اکثر ایسی صورت میں جسم کا درجہ حرارت 106 ڈگری Fahrenheit سے زیادہ ہو جاتا ہے.
ڈاکٹر اگروال نے کہا، "شخص کے جسم کا درجہ حرارت اس سے نکلنے والے پسینے سے کنٹرول رہتا ہے، جس سے گرمی کا احساس نہیں ہوتا ہے. لیکن گرمی کے بڑھنے کے ساتھ اگر آپ کے جسم سے پسینہ نہیں نکلتا تو اس سے گرمی سے منسلک مسائل ہونے لگتے ہیں. "
کچھ ضروری تجاویز
- اینٹی الرجی دوائیں لینے والے لوگوں اور بوڑھے لوگوں میں لو لگنا عام ہے.
- اگر شخص کو بخار ہے اور اسے ہوش نہیں آ رہا تو اس گرمي سے متعلق مسئلہ ہو سکتا ہے.
- گرمی کے دنوں میں ہر شخص روزانہ تقریبا 500 ملی لیٹر سے لے کر 1000 ملی لیٹر تک پانی پسینے سے نکال دیتا ہے. اس اضافی پانی لینے کی ضرورت ہوتی ہے، تو جسم میں پانی کی کمی نہ ہونے دیں. نیبو نمک پانی، ناریل پانی وغیرہ کے ذریعے پانی کی تکمیل کریں.
- پسینے کی موجودگی یا غیر موجودگی کا پتہ ہاتھ کی تحقیقات سے لگایا جا سکتا ہے. ہاتھوں کے خشک ہونے کا مطلب سنگین dehydration ہو سکتا ہے.
- گرمی کے دنوں میں ہر شخص کو آٹھ گھنٹے کے اندر ایک بار ٹوالیٹ ضرور جائیں. اگر آٹھ گھنٹے تک ٹوالیٹ نہیں جاتے، تو یہ سنگین dehydration ہو سکتا ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ شہریوں کے لئے سنگل کثیر المقاصد شناختی کارڈ کے خیال کی حمایت کرتے ہیں؟

ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2019 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.