the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ تلنگانہ کے سی ایم کے سی آر نئی قومی پارٹی شروع کرنے کے بعد کامیاب ہو سکتے ہیں؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
ممبئی/16اگسٹ (ایجنسی) 94 سالہ بالی وڈ اداکار دلیپ کمار گزشتہ کچھ وقت سے گردے سے متعلق مسئلے سے گزر رہے تھے. اسی وجہ سے انہیں اگست کے آغاز میں ہاسپٹل میں بھرتی کروایا گیا تھا، ہسپتال سے چھٹی ملنے کے بعد فی الحال دلیپ صاحب گھر میں آرام کر رہے ہیں.

منگل کو ان کی خیریت لینے ان کے 'بیٹے' پہنچیں، اب آپ سوچیں گے کہ جب دلیپ کمار اور سائرہ بانو کی کوئی اولاد نہیں، تو ان کا بیٹا کہاں سے آ گیا؟ تو ہم آپ کو بتا دیں کہ، بالی وڈ کے 'کنگ' شاہ رخ خان کو دلیپ اور سائرہ بیٹے کی طرح مانتے ہیں.

دلیپ کمار اور شاہ رخ خان کی اس ملاقات کی تصاویر سائرہ بانو نے منگل کی رات دلیپ صاحب کے ٹویٹر اکاؤنٹ کے ذریعے شیئر کی.



انہوں نے لکھا، "صاحب کا منہ-بولا بیٹا شاہ رخ آج ان سے ملا. اس شام کی کچھ تصاویر کا شیئر کر رہی ہوں. شاہ رخ آج شام ملنے آئے. ہسپتال سے چھٹی ملنے کے بعد صاحب کی طبیعت بہتر ہے."

تصویر میں شاہ رخ اور دلیپ کمار محبت دیکھی جا سکتی ہے. دو تصاویر میں وہ دلیپ صاحب کا ماتھا چوم رہے ہیں. بلکہ ایک خاص تصویر میں وہ دلیپ کمار اور سائرہ بانو کے ساتھ نظر آ رہے ہیں.

بتاتے چلیں کہ، شاہ رخ کے آخری ریلیز فلم 'جب ہیری میٹ سیجل' باکس آفس پر کچھ خاص دھمال نہیں دکھا پائی ہے. امتیاز علی کی ہدایت میں بنی اس فلم میں شاہ رخ کی جوڑی تیسری بار انوشکا شرما کے ساتھ بنی. 4 اگست کو ریلیز ہوئی یہ فلم اب تک 60 کروڑ روپے. کا ہی بزنس کر پائی ہے.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
فلم و تفریح میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.