the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ تلنگانہ کے سی ایم کے سی آر نئی قومی پارٹی شروع کرنے کے بعد کامیاب ہو سکتے ہیں؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
نئی دہلی/11اگسٹ (ایجنسی) بالی وڈ کی 'انارکلی' مدھوبالا مومی مجسمہ کے طور پر بھی انتہائی خوبصورت لگ رہی ہیں. دہلی کے میڈم تساؤ میں لگنے والے موم کے پتلوں میں مدھوبالا کا پتلا بھی شامل کیا گیا ہے. جمعرات کو دہلی میں مدھوبالا کے مومی مجسمہ کو سب کے سامنے پیش کیا گیا. اب آپ بھی اس مجسمہ کو دہلی کے میڈم تساؤ میں دیکھ پائیں گے. میڈیا رپورٹس کے مطابق مدھوبالا کے اس پتلے کو تیار کرنے کے لئے سخت ریسرچ کی گئی تھی. ان کے خاندان والوں سے بھی ملاقات کی گئی اور ان کی تصاویر اور ویڈیوز دیکھے گئے تھے.

انکا ہوبہو مجسمہ بننے میں قریب 6 ماہ لگے ہیں. بتا دیں، ایسا پہلی بار ہے جب کلاسیکی دور کی



کسی مشہور اداکارہ کا پتلا اس میوزیم میں لگے گا. اس پتلے کو ہو بہو 'مغل اعظم' میں مدھوبالا کے کردار 'انارکلی' کو ذہن میں رکھ دیا گیا تھا. بتا دیں، مدھوبالا کی پیدائش 14 فروری 1933 میں دہلی کے ایک مسلم خاندان میں ہوا تھا. مدھوبالا اپنے ماں باپ کی 5 ویں اولاد تھیں. ان کے والدین کے کل 11 بچے تھے. مدھوبالا کا بچپن کا نام 'ممتاز بیگم جہاں دہلوی' تھا.

ایسا کہا جاتا ہے کہ ایک دوراندیشی شخص نے ان کے والدین سے یہ کہا تھا کہ ممتاز انتہائی شہرت اور جائیداد حاصل کریں گی،ان کے والد آیت اللہ خان یہ پیشن گوئی سن کر دہلی سے ممبئی ایک بہتر زندگی کی تلاش میں آ گئے. ممبئی میں انہوں نے بہتر زندگی کے لئے کافی جدوجہد کی.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
فلم و تفریح میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.