the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
نئی دہلی،18جولائی (ایجنسی) بھاگیہ شری بالی ووڈ میں صرف ایک فلم کی پرانی تھیں اور ان کی پہلی ہی فلم 'میں نے پیار کیا' سپر ہٹ ثابت ہوئی تھی. پہلی ہی فلم کے بعد بچپن کے دوست اور تاجر ہمالیہ داساني سے شادی کر لی تھی. یہ سوال ہمیشہ لوگوں کے ذہنوں میں رہا کہ سلمان خان کے ساتھ 'میں نے پیار کیا' جیسی سپر ہٹ فلم کرنے کے بعد بھی وہ فلموں سے اچانک کیوں غائب ہو گئیں. حال ہی میں Humans of Bombay هيومنس آف بامبے سے بات کرتے ہوئے بھاگیہ شری نے انکشاف کیا کہ آخر کس طرح انہوں نے اپنے بچپن کے ساتھی سے شادی کرنے کے لئے اپنے باپ کا گھر چھوڑ دیا تھا. هيومنس آف بامبے ایک بلاگ ہے جو دل کو چھو والی سچی واقعات کو سامنے لانے کے لئے جانا جاتا ہے.

اپنے اس انٹرویو میں بھاگیہ شری نے بتایا کہ انہیں



اپنے خاندان سے کبھی بھی داساني کے ساتھ رشتہ رکھنے کی اجازت نہیں تھی. یہ فیس بک پوسٹ میں لکھا گیا. 'لہذا جب وہ اپنی تعلیم کے لئے امریکہ گئے تو ہم نے بریک اپ کر لیا اور تبھی میں نے فلم' میں نے پیار کیا 'سائن کر لی تھی.' بھاگیہ اور داساني، دونوں ہی دو مختلف ممالک میں تھے لیکن پھر بھی بھاگیہ شری کو اس رشتے پر یقین تھا. بھاگیہ شری نے اپنے پوسٹ میں کہا، 'اگرچہ ہم ساتھ نہیں تھے لیکن پتہ نہیں کیوں مجھے لگتا تھا کہ ہم مستقبل میں ساتھ ضرور ہوں گے.'انہوں نے کہا کہ انہیں کوئی پروبلم نہیں ہے اس لئے میں نے شوٹنگ شروع کر دی.'

1 میں آئی بھاگیہ کی فلم 'میں نے پیار کیا' کے لئے ان سب سے بہتر نيوكمر کا ایوارڈ ملا. انہوں نے تامل، تیلگو، بھوجپوری اور کناڈا فلموں میں بھی کام کیا. انہوں نے اپنے ایکٹنگ کے سفر کے آغاز امول پالیکر کے ٹی وی شو 'کچی دھوپ' سے کی تھی.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.