the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
نئی دہلی/26جولائی (ایجنسی) 26 جولائی کو کارگل جنگ میں ہندوستان کی جیت کے 18 سال پورے ہو رہے ہیں. اس جنگ میں 527 ہندوستانی جوان شہید ہوئے تھے اور 1363 جوان زخمی ہوئے تھے. ہندوستان نے یہ جنگ 84 دن میں جیت لی تھی. اس دوران ایک موقع ایسا بھی آیا جب ہندوستان کے اس وقت کے وزیر اعظم اٹل بہاری واجپئی نے پاکستانی وزیر اعظم نواز شریف کو فون کیا تھا اور ان کی بات فلم ایکٹر دلیپ کمار سے کروائی تھی.

اس قصے کا ذکر پاکستان کے سابق وزیر خارجہ خورشیدKhurshid Mahmud Kasuri نے اپنی کتاب "Neither a Hawk nor a Dove" میں کیا ہے. اس کتاب میں خورشید نے نواز شریف کے اس وقت کے پرنسپل سکریٹری سعید مہندی کی بتائی واقعہ کا ذکر کیا ہے. سعید خورشید کے



کلاس فیلو اور دوست ہیں.

سعید کے مطابق ایک دن وہ پی ایم نواز شریف کے ساتھ تھے تب فون کی گھنٹی بجی. فون پر کہا گیا کہ ہندوستان کے وزیر اعظم اٹل بہاری واجپئی آپ سے بات کرنا چاہتے ہیں. بات چیت کے دوران واجپئی نے کہا کہ ہم تو لاہور دوستی کا پیغام لے کر آئے تھے لیکن آپ نے بدلے میں ہمیں کارگل جنگ دے دی. اس کے بعد واجپئی نے کہا انتظار ذرا ایک صاحب سے آپ کی بات کروانی ہے.

'ہمیں آپ سے یہ امید نہیں تھی'

سعید کے مطابق دلیپ کمار نے نواز شریف سے کہا تھا کہ، میاں صاحب، آپ کو ہمیشہ ہی دونوں ملکوں کے درمیان امن کے بڑے پیروکار رہے ہیں، ہمیں آپ سے یہ امید نہیں تھی ... ان حالات کو ہینڈل کرنے کے لئے کچھ کیجیے.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.