the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
ممبئی 20جولائی (ایجنسی) اداکارہ کنگنا رنوت اپنی آنے والی فلم 'دی کوئین آف جھانسی' کی شوٹنگ کے دوران زخمی ہو گئی ہیں. مڈ ڈے کی رپورٹ کے مطابق، فلم کی شوٹنگ حیدرآباد میں چل رہی تھی. ریلنگ کا سین فلمایا جا رہا تھا. اسی دوران تلوار کنگنا کی پیشانی پر لگی اور وہ زخمی ہو گئیں.

یونٹ کے رکن نے بتایا، کنگنا کو جلد قریبی اپالو ہسپتال میں داخل کرایا گیا. انہیں وہاں ICCU میں رکھا گیا ہے. کنگنا کے سر پر 15 ٹانکے آئے ہیں. انہیں کچھ دن اور ہسپتال میں رکھا جائے گا.

فلم کے پروڈیوسر کمل جین نے بتایا کہ کنگنا نے باڈی ڈبل یوز کرنے سے انکار کر دیا تھا. اگرچہ سین کی ریہرسل بہت بار کی گئی تھی لیکن شوٹنگ کے وقت تھوڑا گڑبڑ ہو



گئی. دراصل جب نہار پانڈیا، کنگنا پر تلوار سے حملہ کرتے ہیں تو کنگنا کو اپنا سر جھکانا تھا. وہیں، ٹائمنگ تھوڑی غلط ہو گئی. کنگنا کے ايبروج کے درمیان میں گہرا کٹ آ گیا. 30 منٹ میں کنگنا کو اسپتال پہنچایا گیا. خون نکلنے اور درد کے باوجود کنگنا نے بہت ہمت سے کام لیا. نہار کو کنگنا کے لئے بہت برا بھی لگ رہا تھا.

کنگنا کو دیکھ رہی ڈاکٹر کا کہنا ہے کہ کنگنا کے ماتھے پر ٹانکے کے نشان رہ جائیں گے. ذرائع کی مانیں تو کنگنا اس نشان کے ساتھ ہی فلم کی شوٹنگ کریں گی. 

کنگنا اگلے ہفتے اسپتال سے ڈسچارج ہوں گی. فلم کی شوٹنگ ختم ہونے کے بعد انہیں پلاسٹك سرجری بھی کروانا گے.

فلم کے اگلے سال اپریل میں ریلیز ہونے کی توقع ہے.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.