the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

نئی دہلی/18ڈسمبر(ایجنسی) اداکارہ جوہی چاولا کا خیال ہے کہ آج لڑکیوں پر کافی دباؤ ہے اور وہ یہ دیکھ کر حیران ہیں کہ لڑکیوں کو چھوٹے لباس پہننے اور 'زیرو سائز' دیکھنا 'اظہار کی آزادی' Freedom of expression' ہے. انہوں نے کہا کہ تفریحی دنیا میں عورتوں کے لئے بھلے ہی کافی بدلاؤ آیا ہے، لیکن کچھ چیزیں پہلے جیسے کی فلمیں اب بھی ہیرو پر مرکوز ہی ہیں، ایپک چینل کے ٹیو ی شو "شرنم" کے ٹیم میں شامل ہوئی اداکارہ اس بات کو نہیں سمجھتی کی خواتین پر مساوات ثابت کرنے کے لیے دباؤ کیوں ہے.

جوہی نے کہا کہ، "مجھے یقین نہیں ہے کہ ابھی دنیا میں جنس اور مساوات پر بحث کیوں ہے. کچھ چیزوں میں بہتری ہوئی ہے اور کچھ چیزیں تبدیل گئی ہیں. مجھے یقین نہیں ہے کہ ہم صحیح راستہ میں آگے بڑھ رہے ہیں، جیسے 15 سال پہلے کے سیٹ پر 100 لوگوں کے ساتھ ایک یا دو خواتین ہوتی تھی. آج، ایک فلمی یونٹ میں 35 خواتین اور 65 مرد ہوں گے، جو بہترین تھا. " انہوں نے کہا، اس لیے خواتین کے لیے باہر جانے اور کام کرنے کی آزادی ہے، لیکن دوسری طرف فلمیں اب بھی ہیرو پر مرکوز ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/

اوپینین پول

مہاراشٹرا حکومت نے ممبئی میں مالز ، ملٹی پلیکسز اور ریستوراں کو 24x7 کھلے رہنے کی اجازت دی ہے۔ کیا حیدرآباد میں بھی ایسا ہونا چاہئے؟

ہاں
نہیں
ضرورت نہیں
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2020 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.