the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
نی دہلی:-  کافی تنازعات اور قانونی جنگ کے بعد آخر کار اس جمعہ ڈائریکٹر مدھر بھنڈارکر کی فلم 'اندو سرکار' ریلیز ہو گئی ہے. شروع سے ہی اس فلم کو کانگریس اور بہت سے دوسرے  لوگوں کی مخالفت جھیلنا پڑا ہے. جب سے اس فلم کا نام سامنے آیا، یہ قیاس لگائے گئے کہ ایمرجنسی کے پس منظر پر بنی اس فلم کا نام وقت کے وزیر اعظم اندرا گاندھی کے نام سے لیا گیا ہے. ایسے میں اس فلم کے بارے میں کچھ بھی کہنے سے پہلے بتا دوں کہ یہ فلم 1975 سے 1977 کے دوران ملک میں لگی ایمرجنسی کے دوران ایک بہادر لڑکی کی  جنگ ہے.
اس لڑکی کا ہی نام فلم میں ہے اندو ہے اور اس کے شوہر کا نام نون سرکار  ہے، لہذا اس لڑکی کا نام اندو  سرکار  ہے. اندو  ایک یتیم لڑکی ہے جس کا خواب صرف اچھی بیوی بن کر اپنے گھر کو خوبصورت بنانا ہے لیکن ایمرجنسی کے دوران اس کو  2 معصوم بچے ملتے ہیں جس کی وجہ سے اندو  کے اقدامات حکومت اور ایمرجنسی کے خلاف چل پڑتے ہیں.
ڈائریکٹر مدھر بھنڈارکر کی فلم ایمرجنسی کے دوران ملک میں پیدا



ہوئے حالات، اس سے لڑتے تنظیموں اور ان سب کے درمیان اندو نام کی لڑکی کی لڑائی کافی اچھے سے بني گیے ہے . کہانی میں کتنی سچائی ہے، ہم اس پر تبصرہ نہیں کرنا چاہتے. ہم اسے صرف ایک فلم کی طرح دیکھ رہے ہیں جو ایمرجنسی کے دوران کی کہانی کہہ رہی ہے. فلم کی سکرپٹ کسی ہوئی ہے اور ڈائیلاگ اچھے ہیں. اندو کے کردار میں کیرتی كلهاري نے زبردست کام کیا ہے. سنجے گاندھی سے متاثر چیف نام کے کردار کے سین تھوڑے کم ہیں مگر نیل نتن مکیش نے اس کردار کے ساتھ مکمل انصاف کیا ہے.
فلم کی کمزور لنک کی اگر بات کریں تو سب سے زیادہ مجھے کمی کھلی اندو کی شاعری کی . فلم میں بار بار یہ کہا جا رہا تھا کہ اندو ایک اچھی شاعرہ ہے لیکن اس کی شاعری پوری فلم میں سنائی نہیں دیتی ہے. فلم کے پہلے حصے میں اندو کے کردار کو قائم  کرنے کے لئے کافی مناظر دکھائے گئے جس کی شاید اتنی ضرورت نہیں تھی اور ان مناظر کے بغیر بھی کام چل سکتا تھا.

مدھر بھنڈارکر کی اس فلم کو دیکھتے وقت مجھے ایسا لگا جیسے کہ ہم اس دور کو دیکھ رہے ہیں.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.