the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

کیا آپ کو لگتا ہے کہ تلنگانہ کے سی ایم کے سی آر نئی قومی پارٹی شروع کرنے کے بعد کامیاب ہو سکتے ہیں؟

جی ہاں
نہیں
کہہ نہیں سکتے
حیدرآباد/21اگسٹ (ایجنسی) بالی ووڈ و ٹالی ووڈ اداکارہ ایلیانا ڈی کروز ileana-d-cruzنے ٹویٹر کے ذریعہ ایک بڑی بات شیئر کی ہے. ایلیانا نے اپنے ٹویٹر اکاؤنٹ پر 2 پوسٹ کیا ہے اور اس نے ذکر کیا ہے کہ حال ہی میں اس کے ساتھ ایک پرستار بدتمیزی کی ہے. ایلیانا نے ٹویٹر کے ذریعے بھی ٹویٹ کیا کہ وہ ایک مشہور شخصیت کے باوجود بھی آخر میں ایک عورت ہے.



ایلیانا ڈكروج نے برفی سے بالی ووڈ پہلی کے بعد سے اپنی ایکٹنگ سے سب کو متاثر کیا ہے. لہذا وہ مسلسل فلموں میں بھی دیکھ رہے ہیں. اب ان کی نئی فلم بادشاہو آ رہی ہے. ان دنوں اس فلم کو فروغ دینے میں مصروف ہے. ایلیانا اس وجہ سے بہت سے پروموشنل سرگرمیوں میں حصہ لے رہی ہے. اس معاملے میں، ایلیانا کی ٹویٹ حیران کرنے والا ہے.

ایليانا ڈی کروز نے دونوں ٹویٹس میں واقعہ کے بارے میں معلومات دی ہے، ایلیانا نے ایک ٹویٹ لکھا ہے کہ میں جانتی ہوں کہ ہم برے دنیا میں رہتے ہیں. میں ایک عوامی شخصیت ہوں. تحریر کرتے ہوئے ایک اور ٹویٹ تھا، "لیکن اس کا مطلب یہ نہیں کہ کسی کو بھی مجھ سے خراب سلوک کرنے کی آزادی ہے." انہوں نے مداحوں کو بتایا کہ اسے سمجھنے کی کوشش کرنی چاہئے کہ آخر میں وہ عورت ہے. ابھی تک اس معاملے میں زیادہ معلومات نہیں ہے.

اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
فلم و تفریح میں زیادہ دیکھے گئے
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.