the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
نئی دہلی،27جولائی (ایجنسی) اداکار سنجے دت ایک بار پھر جیل جا سکتے ہیں. 1993 بم دھماکے کے معاملے میں سزا کاٹ چکے سنجے دت کی ایک بار پھر مشکلات بڑھتی دکھائی دے رہی ہیں. مہاراشٹر حکومت نے سزا کی مدت سے آٹھ ماہ قبل رہا کرنے اور VIP ٹریٹمنٹ دئے جانے کے الزامات پر دوبارہ چیک کرنے کا حکم دیا ہے.

مہاراشٹر حکومت نے ہائی کورٹ میں جمعرات کو کہا کہ اگر سنجے دت کے معاملے میں قوانین کی خلاف ورزی ہوئی ہے، تو ان کو پھر جیل بھیجا جا سکتا ہے اور اس پر حکومت کو کوئی اعتراض نہیں کرے گا. اگرچہ حکومت نے 17 جولائی کو سماعت کے دوران کہا تھا کہ دت کو دی گئی چھوٹ قوانین کے تحت تھی اور کچھ بھی غلط نہیں کیا گیا ہے.




jameel="" noori="" nastaleeq";="" font-size:="" 18px;="" text-align:="" start;"="">مہاراشٹر حکومت کے مطابق، 'اگر سنجے دت کو جیل کے اندر وی آئی پی ٹریٹمنٹ ملنے کی بات ثابت ہوئی، تو انہیں دوبارہ جیل بھیجا جا سکتا ہے'. جمعرات کو ہائی کورٹ میں کیس کی سماعت کے دوران مہاراشٹر حکومت نے اپنی دلیل میں کہا ہے کہ اگر سنجے دت کو پیرول دینے میں قوانین توڑے گئے ہیں، تو انہیں واپس جیل بھیجے جانے پر حکومت کو کوئی اعتراض نہیں ہے.

غور طلب ہے کہ اس معاملے میں اس سے پہلے 17 جولائی کو سماعت کی گئی تھی. اس دوران بھی مہاراشٹر حکومت کی جانب سے ہائی کورٹ میں دلیل دیتے ہوئے کہا گیا تھا کہ ایسا قوانین کے مطابق کیا گیا ہے، لیکن کورٹ حکومت کے اس دلیل سے مطمئن نہیں ہوئی تھی.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.