the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
ذرائع:

بالی ووڈ کی مشہور ڈائریکٹر اور پروڈیوسر اور بالاجی ٹیلی فلمز کی سربراہ ایکتا کپور کے وارنٹ گرفتاری جاری کر دیے گئے ہیں۔ بہار کی بیگوسرائے ضلعی عدالت نے ایکتا اور اس کی ماں شوبھا کپور کو ویب سیریز کے معاملے میں عدالتی احکامات کی خلاف ورزی کرنے پر گرفتاری کے وارنٹ جاری کیے ہیں۔ اس حوالے سے تفصیلات درج ذیل ہیں۔ بالاجی ٹیلی فلمز کمپنی نے ماضی میں XXX نامی ویب سیریز تیار کی تھی۔ اسے ایکتا کے اپنے OTT پلیٹ فارم ALT بالاجی پر نشر کیا گیا تھا۔ پہلا سیزن 2018 میں نشر ہوا، دوسرا جنوری 2020 میں۔  دریں اثنا، شمبو کمار نامی ایک سابق فوجی نے اس ویب سیریز پر اعتراض ظاہر کرتے ہوئے بہار کی عدالت میں درخواست دائر کی ہے۔ اپنی شکایت میں، اس نے کہا کہ اس سیریز میں بالغوں کا مواد تھا اور اس میں فوجیوں کی بیویوں کی نازیبا تصاویر دکھائی جاتی



تھیں۔ شمبھو کمار نے کہا کہ اس سیریز سے فوجی جوانوں کے اہل خانہ کے جذبات مجروح ہوئے اور قانون کے مطابق کارروائی کا مطالبہ کیا۔

شمبھو کی شکایت پر غور کرتے ہوئے عدالت نے ایکتا کپور اور ان کی والدہ شوبھا کپور کو عدالتی نوٹس جاری کیا۔ اس شکایت کے بعد ویب سیریز سے کئی قابل اعتراض مناظر ہٹا دیے گئے۔ لیکن شمبھو کمار کی نمائندگی کرنے والے وکیل ہریشی کیش مڈل نے کہا کہ انہوں نے عدالت کے احکامات کی تعمیل کی اور نوٹس ملنے کے باوجود ایکتا کپور اور ان کی والدہ نے عدالت میں حاضری نہ دے کر غیر ذمہ داری کا مظاہرہ کیا۔ انہوں نے کہا کہ ماں بیٹی کے خلاف اسی وجہ سے وارنٹ گرفتاری جاری کیے گئے ہیں۔ دریں اثنا، اے ایل ٹی بالاجی ایکتا اور والدہ شوبھا کپور کے ساتھ مشترکہ طور پر OTT کمپنی کے معاملات کو سنبھال رہے ہیں۔ جس کے باعث ماں بیٹی کے وارنٹ گرفتاری جاری کر دیے گئے۔
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.