the etemaad urdu daily news
آیت شریف حدیث شریف وقت نماز

ای پیپر

انگلش ویکلی

To Advertise Here
Please Contact
editor@etemaaddaily.com

اوپینین پول

گجرات اسمبلی انتخابات میں کون سی سیاسی پارٹی جیتے گی؟

عام آدمی پارٹی
کانگریس
بی جے پی
نئی دہلی/27جولائی (ایجنسی) 'بگ باس' کے گھر ویسے تو ہمیشہ ہی شہ سرخیوں میں رہتا ہے، لیکن اس بار پہلی بار تیلگو اور تامل میں بھی ہو رہے اس شو نے بھی خاصی سرخیاں لوٹی ہیں. 'بگ باس' تیلگو میں نظر آ رہی اداکارائیں ممیت خان شو میں شروع سے ہی کافی بحث بٹور رہی ہیں. سلمان خان کی فلم 'وانٹیڈ' میں نظر آ چکی ممیت خان کا نام منشیات کیس میں بھی آ رہا ہے اور اب خبر ہے کہ ممیت کو اسی کیس کے سلسلے میں 'بگ باس' کے شو سے باہر نکلنا پڑا ہے. 


ممیت ساؤتھ میں کافی مشہور ہیں اور انہوں نے تقریبا 15 ہندی، تیلگو، تامل اور کناڈا فلموں میں کام کیا ہے. بتا دیں کہ منشیات ریکیٹ کے اس کیس میں ساؤتھ فلم انڈسٹری کے کئی ستاروں کا



نام آیا ہے. اس صورت میں بہت سے ستاروں سے پوچھ تاچھ کی جا رہی ہے اور اب میڈیا رپورٹس کے مطابق اس معاملے میں ممیت خان بھی خصوصی انویسٹی گیشن ٹیم (ایس آئی ٹی) کے سامنے پیش ہوئی ہیں. خبروں کے مطابق ممیت کو لوناولا کے بگ باس کے گھر سے ایک دن کے لئے باہر کیا گیا ہے، تاکہ وہ ایس آئی ٹی کے سامنے پیش ہو سکیں.

اس سے پہلے ایک دن پہلے ساؤتھ کی اداکارہ چارمی کور سے ایس آئی ٹی نے پوچھ تاچھ کی تھی. حیدرآباد ہائی کورٹ نے تلنگانہ کے افسر کو منشیات ریکیٹ کیس کی تحقیقات کر رہے ہیں، انہیں حکم دیا کہ جنوبی اداکارائیں کو ان کے خون، ناخن یا بالوں کا سیمپل دینے کے لئے مجبور نہ کیا جائے. کورٹ نے یہ حکم چارمی کور کی درخواست کے بعد دیئے ہیں.
اس پوسٹ کے لئے کوئی تبصرہ نہیں ہے.
تبصرہ کیجئے
نام:
ای میل:
تبصرہ:
بتایا گیا کوڈ داخل کرے:


Can't read the image? click here to refresh
http://st-josephs.in/
https://www.darussalambank.com

موسم کا حال

حیدرآباد

etemaad rishtey - a muslim matrimony
© 2022 Etemaad Urdu Daily, All Rights Reserved.